Puhaltakaa yhteen hiileen Puhaltakaa yhteen hiileen
Vaaraton Vaaraton
Gondola nauttii iltatuulesta Gondola nauttii iltatuulesta
Laskiaispulla Laskiaispulla
4. Tosi epämukava seisokki 4. Tosi epämukava seisokki
Mummi ei Mummi ei
Faktat ei merkitse.. Faktat ei merkitse..
Keitolle Keitolle
Diglet Diglet
Jatkoa Sonic-desingille Jatkoa Sonic-desingille
Herätys! Herätys!
Kätevä robotti Kätevä robotti
Se oli 3 shotin haaste! Se oli 3 shotin haaste!
Silmät on sielun peili Silmät on sielun peili
Vitsillinen sarjakuva 9 Vitsillinen sarjakuva 9
Internet... Internet...
perseenlämmitin perseenlämmitin
:) :)
Minkä pienenä oppii :3 Minkä pienenä oppii :3
kakkaa kakkaa
Kaksin aina kauniimpi Kaksin aina kauniimpi
Naama vinossa Naama vinossa
Netflix adaptaatio Netflix adaptaatio
Tuu mua päin Tuu mua päin
 780 näyttökertaa, 8 viestiä, 7.44 MB, 1 tiedosto, 04.12.2018 21:24:46
[ + 5 - | ]

Puutarhan hoitoa

[21264] [tiedosto.gif] [7.44 MB] [322x571] [] []
tiedosto.gif

bensa

(39)  · 

nuotio

(18)  · 

puskat

 · 

tuli

(46)
04.12.2018 22:13:04
#128715 [+-] Piilota Suosittele

Aikoinaan olimme kaverin kans kalassa ja sateli pikkasen vettä. Tarvittiin nuotio ja sanoin sille, et autossa on bensaa laita sitä puihin ennen ku sytytät, nii ei mee hermot märkiin puihin. Onneks kerkesin väliin ku oli kolmas litra menossa tonkasta...
Lopulta sit heitin palavan kepin siihen notskiin muutaman metrin päästä ja se sytty kunnolla räjähtämällä. Onneks osa puista jäi nuotioonki ja saatiin tulet aikaseksi. Vastarannalla porukka huteli ku lieskat huitas jonnekki 10-15m...

04.12.2018 22:16:14
#128720 [+-] Piilota Suosittele

>>128715 Tehtiin kanssa kaverien kanssa joku 15-kesäsinä metsään sellanen inkkarimaja. Koko päivä painettiin hommia ja sit illalla piti saada tulet aikaan. Puut oli märkiä ja viimeisenä toivona kaveri nakkasi ovelta litran bensaa nuotioon joka majan keskellä. No vittu koko inkkarimaja paloi saatana hehe

05.12.2018 10:11:25
#128834 [+-] Piilota Suosittele

>>128715

Palaa muuten yllättävän tykisti höyryt. Isä epähuomiossa tankkas dieselpakuun jotain 20+ litraa bensaa.

Tankin sai valutettua tyhjäksi raksan pihalle onneksi. Liekit tosiaan iski talon harjan korkeudelle ja paloi pitkään.

[ 8 viestiä | ]