rotan elämä rotan elämä
Proteiinitulostin Proteiinitulostin
Hui Hui
9 surman luotia 9 surman luotia
tanssivideo tanssivideo
ei tuolta olisikaan voinut enempää odottaa ei tuolta olisikaan voinut enempää odottaa
kela gold kela gold
Niinistö kommentoi Niinistö kommentoi
syöhän nyt syöhän nyt
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
Lomakuvia Lomakuvia
Korona leivät Korona leivät
Rontti auttaa :3 Rontti auttaa :3
Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
:3 tiedän mitä teen :3 tiedän mitä teen
Nakuankka näyttää jumankekkalle miten luolastossa toimitaan Nakuankka näyttää jumankekkalle miten luolastossa toimitaan
Ei vaan toimi tässä maassa Ei vaan toimi tässä maassa
WHO let the dogs out? WHO let the dogs out?
lihapullia lihapullia
tämmöset vihervassarit pitäis kivittää tämmöset vihervassarit pitäis kivittää
AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä. AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä.
Ipan testitulos: Ei koronaa. Ipan testitulos: Ei koronaa.
extra extra
paska ankka2 paska ankka2
 506 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 15.08.2024 23:03:32
[ + 0 | ]

Win 7 32bit

[72581] [1000013608.jpg] [2.05 MB] [4064x1832] [] []
1000013608.jpg

win

 · 

32

15.08.2024 23:27:59
#641787 [+-] Piilota Suosittele

Win 7 on edelleen käyttis, jonka haluaisin takaisin.
Win 10 ei ole itselle tarjonnut mitään mitä seiskasta ei saanut irti.
Piti periaatteesta sekoittaa käyttöliittymää.
Win 11 näyttää pahasti sellaiselta paskalta kaikkien sisäänrakennettujen
tietoturva aukkojen kanssa, että on realistisesti mahdollista, että
win 10 jää viimeiseksi ja alkaa pakollinen linuksin opettelu.

16.08.2024 15:08:33
#641895 [+-] Piilota Suosittele

Toi tai XP pitää asentaa pojan matolaatikkoon. W8--> jne. ovat vittumaisia käyttää ja tehosyöppöjä vaikka ei se nykyajan normaalikoneilla se tehosyöppöys ole just, mutta se on pelaamisen kannalta vähän pakko, mutta ei vielä:

Now Microsoft is moving DirectX 12 to Windows 7, which brings great benefits to World of Warcraft gamers, but it only supports 64-bit Windows 7 with SP1 installed. But why does Microsoft make DirectX 12 Games run on Windows 7?

31.05.2025 22:28:55
#700751 [+-] Piilota Suosittele

>>641787
win 10 jää viimeiseksi ja alkaa pakollinen linuksin opettelu.


Vaikka on vanha viesti, nykyään tehdään todella helppoja distroja windows käyttäjille. Mint, Fedora, Kubuntu.. Mä itse vielä harkitsen Mintin ja Fedoran välillä, saatan kallistua fedoraan mut sulle saattaa olla mint hyödyllisempi

Oikeestaan tossa on video missä esitellään nopeasti ja näppärästi mint vs fedora erot

[ 4 viestiä | ]