Risteilijä Avrora Risteilijä Avrora
Palkeet Palkeet
Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Boset Boset
Pesula Pesula
tiedä paikkasi, poika. tiedä paikkasi, poika.
Onnenbörh :3 Onnenbörh :3
The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood
Scifi-katedraali Scifi-katedraali
Kurre tykkää Kurre tykkää
Pilalla Pilalla
Esko pohtii ulkonäköään Esko pohtii ulkonäköään
LOL LOL
Musavideo - We Were Soldiers / M.M. (John Wick soundtrack) Musavideo - We Were Soldiers / M.M.  (John Wick soundtrack)
Naomi ja NASA Naomi ja NASA
taas vitun tarpeellinen kuvakommentti taas vitun tarpeellinen kuvakommentti
Rauhanmitali Rauhanmitali
PLÄRRRRRRRRR!! PLÄRRRRRRRRR!!
Jekku Jekku
Kurpitsan verilöyly Kurpitsan verilöyly
Southern Thunder Southern Thunder
Bileet Bileet
Päivän Sirkku feat. Letty Päivän Sirkku feat. Letty
Hyi olkoon, mitä pervoja! Hyi olkoon, mitä pervoja!
@-
 865 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.43 MB, 1 tiedosto, 06.12.2018 00:04:49
[ + 5 | ]

Finnstonen bannipolitiikalle vastaus

[21305] [tiedosto.jpg] [2.43 MB] [634x25017] [] []
tiedosto.jpg

naurunappula

(682)  · 

raidi

06.12.2018 00:22:54 | 00:23:12
#129225 [+-] Piilota Suosittele

Mun koira kuoli 7. päivä kesäkuuta 2011 ja olin tosi allapäin NN-käytäjien Tinychat-ryhmässä, kun tätä raidia alettiin suunnitella. En itse jaksanut osallistua siihen, mutta raidin seuraaminen piristi mieltä ja muistutti, että elämä jatkuu :3

PS.
Tää kollaasi on tehty mun ottamista screencapeista. Katson, olisiko mulla jossain tallessa parempilaatuisempi versio kun tää 640 pikselin levyinen vesileimallinen JPG. Miksette ottaneet talteen täysikokoisia kuvia, ihmiset?

06.12.2018 00:56:55 | 00:57:43
#129237 [+-] Piilota Suosittele

129229 Rusinat rasahtelee aina kun näen täällä jonkun NN:sta kopioidun vesileimallisen esikatselukuva-JPG:n, vaikka alkuperäinen kuva olisi ollut hävikittömässä formaatissa ja tuplasti isompi.


Ei kyllä näköjään löytynyt alkuperäistä versiota tästä kuvasta omalta kovoltani. Voi olla, että se on kadonnut pysyvästi, tai sitten se on vanhalla koneellani. Täytyy katsoa jossain välissä myös sieltä.

03.01.2022 20:41:36 | 20:42:25
#535966 [+-] Piilota Suosittele

>>535963
Nappulan moderoinnissa oli outoja erikoisuuksia. Kun pistin perus turria (ei pornoa), en muista kuka sen poisti ja selitti että sponsoreiden takia poistellaan. Turrit ei kuulu tänne. Noh, minäpä näytin sitten "Turrit tänne" -kanavaa ja sanoin että poista sit tuolta kaikki mediat ja poista se ryhmä sitte! Ei, eipä poistanut. Sain hyvin epämääräsiä vastauksia mutta en koskaan selkeää linjaa miksi porno turreja sai jäädä... muttei mitään (edes pornotonta) saanut enempää postata? Toki myöhemmin tätä katottiin sormien läpi, 4/5 postauksista meni yleensä läpi. En tiedä miks.

[ 11 viestiä | ]