Sunnuntai-iltapäivä Hapsin luona Sunnuntai-iltapäivä Hapsin luona
Huijaus on käynnissä Huijaus on käynnissä
Peak perfonmance Peak perfonmance
aamubörhennys :3 aamubörhennys :3
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
GLOOP GLOOP
Välikysymyspuhe EU:n elpymispaketista Välikysymyspuhe EU:n elpymispaketista
turreja turreja
Farming human Farming human
suvakkilaulu suvakkilaulu
Tuukka Virtaperko Tuukka Virtaperko
et saa sitä >:3 et saa sitä >:3
Ihana nainen Ihana nainen
Kuvakommentti Kuvakommentti
taikaruukku taikaruukku
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
Venäjällä ei perseillä Venäjällä ei perseillä
Trololo Trololo
luontoäiti luontoäiti
turrit pieree turrit pieree
Se pieni ero. Se pieni ero.
Niilo22 Niilo22
Mitäs läksit :D (hesessä) Mitäs läksit :D (hesessä)
mutaatio mutaatio
 1 005 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.12.2018 22:32:34
[ + 6 - | ]

Ai ihan kaikille ???

[21360] [47680002_10156332401137600_1804792695692984320_n.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
47680002_10156332401137600_1804792695692984320_n.jpg

sateenkaari

(21)  · 

suvakki

(153)  · 

antifa

(66)  · 

idiootti

(125)  · 

suomi

(394)  · 

kuuluu

(8)
06.12.2018 22:51:30
#129866 [+-] Piilota Suosittele

mitähän nää meinas saavuttaa tällä lippulappujen heiluttamisella? ei ainakaan mitään hyvää, ihmiset vaan radikalisoituu enemmän ihan vaan protestina siitä miten idiootteja nää ihmiset on. Hippiliike ei toiminut eikä sama homma toimi nykyäänkään.

06.12.2018 23:16:23
#129878 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi siis myös maahantunkeutumista vastustaville..vai?

Onko noi Lärs-Pepit vilpittömästi sitä mieltä, että jos Afrikasta, Lähi-Idästä ja Väli-Amerikasta kustakin tänne haluais tulla puol miljoonaa ihmistä, ni tänne vaan?

[ 9 viestiä | ]