Gibson ES 335 Gibson ES 335
Jumboanterot vauhdissa. Jumboanterot vauhdissa.
Timmi viisikymppinen. Timmi viisikymppinen.
corona corona
Venäjän fiilikset Venäjän fiilikset
En tiedä... En tiedä...
Ampiaiset arkkitehteina Ampiaiset arkkitehteina
rovaniemi paratiisi rovaniemi paratiisi
Oiskohan hyvä Oiskohan hyvä
Puola Puola
pojan täyttö pojan täyttö
Jotain samaa? Jotain samaa?
Joulun kilinä Joulun kilinä
Kokoomuksen politiikka ja todellisuus. Kokoomuksen politiikka ja todellisuus.
convoy convoy
Liitää Liitää
Arkiaamun Gondola Arkiaamun Gondola
Woke, woke woke woke waco Woke, woke woke woke waco
Pelasti kipsunsa Pelasti kipsunsa
Hakkaa päälle! Hakkaa päälle!
Kekkuli Kekkuli
Nyt korona meni liian pitkälle Nyt korona meni liian pitkälle
gondola metro gondola metro
rasisti auto rasisti auto
 797 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.01 MB, 2 tiedostoa, 25.07.2022 16:27:31
[ + 2 - | ]

"Ylimääräisiä"?

[66043] [Screenshot_20220725-162435_Samsung-Internet.jpg] [0.58 MB] [1080x1396] [] []
Screenshot_20220725-162435_Samsung-Internet.jpg
[66042] [Screenshot_20220725-162633_Samsung-Internet.jpg] [0.43 MB] [1080x1316] [] []
Screenshot_20220725-162633_Samsung-Internet.jpg

tytti

(9)  · 

uniper

(15)  · 

sdp

(559)  · 

vasuri

(23)  · 

suvakki

(154)  · 

huora

(185)  · 

keittiöön horo

 · 

rosvous

 · 

verot

(9)  · 

jewish tricks

 · 

cockroach

 · 

hallitus

(111)  · 

lutka

(14)  · 

me tienataan

 · 

hyvä sopimus

 · 

bile-sanna

 · 

tuppurainen

(10)  · 

sähkölasku

(5)  · 

oma kansa ensin

 · 

hillotolppa

(18)  · 

kekkuli

(23)  · 

on

(118)  · 

impotentti

(14)
25.07.2022 17:19:48
#588032 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä suomalaiset osaa, aina kun ostellaan saksasta jotain valtionyhtiön rahoilla niin miljardit palaa*umts*tumtsi vaan sonera osti ilmaa ja nyt fortumi "kaasua", kummassakin tapauksessa rahat hävisi kuin pieru saharaan.

25.07.2022 17:36:11
#588041 [+-] Piilota Suosittele

Miks Fortum ei myyny pelkästään Uniperin kaasuosastoa Saksalle. Kuitenki firmassa on ihan toimivat ydin- ja vesivoima osastot, jotka tuottavat nyt erinomaisesti. BTW, Uniperi ostettiin aikoinaan Caruna kaupoista saaduilla voitoilla, et ei valtio omisteisen pörssiyhtiön kannattas yrittää tehä bisnestä. Tai ainaki nyt pitäis päitä tarjoilla vadeilla.

25.07.2022 18:18:56
#588055 [+1] Piilota Suosittele

>>588041 Joo carunakaupat muistetaan kyllä, Haaviston pekka ei jostain syystä päässyt ikinä kommentoimaan että nouseeko kuluttajan sähkönsiirtomaksu vaan katainen oli änkyttämässä uutisissa että ei nouse.

25.07.2022 20:33:25
#588102 [+-] Piilota Suosittele

Nordnetin ammattisijoittajat ostivat jo tänään Fortumia. Joko vetävät riskiostoksena, uskovat että pohja on löytynyt tai sitten päivätreidaavat isoilla numeroilla uskoen että kun tänään oli kova lasku, niin huomenna on nousua.

[ 4 viestiä | ]