Yle paskaa. Yle paskaa.
Ukrainalainen lääkintäsotilas. Ukrainalainen lääkintäsotilas.
Ay jäärä nielee. Ay jäärä nielee.
Löytyhän se lopulta Löytyhän se lopulta
Poliisi kiipelissä Poliisi kiipelissä
On saavutettu 100% tasa-arvo. On saavutettu 100% tasa-arvo.
Vegaanius on propagandaa Vegaanius on propagandaa
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
Albiino vittusaatana Albiino vittusaatana
Cheese Cheese
liikennemerkki liikennemerkki
Normi vassari taas.. Normi vassari taas..
Meillä ei äänestellä. Meillä ei äänestellä.
val malloy val malloy
Kisujen lauantai Kisujen lauantai
Mää oon vaa vompatti Mää oon vaa vompatti
Yle propagandaa 33. Yle propagandaa 33.
gura gura
Ryssät ja Sam Ryssät ja Sam
lasten kasvatus osa2 lasten kasvatus osa2
Suomi 2030 Suomi 2030
lenkkiä haarukkaan lenkkiä haarukkaan
Vasurit 🤦‍♂️ Vasurit 🤦‍♂️
Kiimavankilaan Kiimavankilaan
 806 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.12.2018 18:56:42
[ + 4 - | ]

Onko muille tulllut vastaavia kusetuksia

[21500] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [557x597] [] []
tiedosto.jpg

spämmi

(5)  · 

roskaposti

09.12.2018 19:03:00
#130960 [+-] Piilota Suosittele

Ei sähköpostiin oo tullut mitään tällasta mut joskus aikoja sitten tuli joku viirus mikä väitti että poliisi on lukinnut mun tietokoneen ja pitäs maksaa jotain 50e sakkoa johonkin paypal tiliin

09.12.2018 23:38:45
#131034 [+-] Piilota Suosittele

>>131026 Ei näihin tarvi kun yhen langeta niin se on jo suurvoitto huijarille. Ja jos näitä vaikka 10 000 lähtee niin kai siellä aina se yksi tyhmä on joka lankeaa.

09.12.2018 23:43:24
#131038 [+-] Piilota Suosittele

Tuosta joitain viikkoja sitten jossain kerrottiin / varoiteltiin, olisko ollut Tietoviikko.

En ole itse saanut tuollaisia uudenlaisia pitkiin aikoihin. Yhteen postilaatikkoon (jota yleisesti käytän merkityksettömissä posteissa ja rekisteröitymisissä spämmilaatikkona) tulee helvetisti lainaspämmiä, kasinospämmiä, bitcoinspämmiä ja sitten Gigantti, K-ryhmä jne. koijauksia joita on pyörinyt jo vuosikaupalla.

10.12.2018 02:08:44
#131058 [+-] Piilota Suosittele

Mul on yks ancient email jossa roskapostin suodatuksen taso on kivi ja keppi. Sinne tulee tälläsii, taino en kyl tiiä tarkallee millasii, ku en oo nii vitu tyhmä et avaisin niitä, mutta otsikoista päätellen aivan helvetisti scämmäys viestei. Tosin voi olla että oon menettäny ihan vitusti rahaa ja pilluu.

[ 14 viestiä | ]