Merirosvot Jomppainen ja Eemeli Merirosvot Jomppainen ja Eemeli
Treffeillä Treffeillä
Animea turpaan Animea turpaan
jutku jutku
Ihana mies Ihana mies
5 mottia klapei 5 mottia klapei
Lihansyöjä Lihansyöjä
matkailu avartaa matkailu avartaa
Bonk Bonk
Ihana nainen Ihana nainen
we have stairs we have stairs
Peppu Peppu
Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3] Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3]
Amori pesä Amori pesä
mikä ei syö mutta elää mikä ei syö mutta elää
Sinä siellä Sinä siellä
Das apu Das apu
Ihana nainen Ihana nainen
herra tokmanne herra tokmanne
Apustukseni Apustukseni
Koko perheen lapinmatka Koko perheen lapinmatka
Classic Classic
Uus Burger King Uus Burger King
Ihana nainen Ihana nainen
 713 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 11.12.2018 15:37:59
[ + 6 - | ]

Tälläsestä en olekkaan kuullut

[21550] [tiedosto.png] [0.02 MB] [988x144] [] []
tiedosto.png

kajutin

 · 

kaapeli

(10)  · 

sisään

(10)  · 

ajo

11.12.2018 15:45:04
#131512 [+-] Piilota Suosittele

Vinyyliaikoina oli usein ongelmana rahina. Siitä pääsi eroon kun hankasi vinyylilevyn pintaa voimakkaasti hienojakoisella hiekalla. Hiekka nimittäin varautui hankauksen voimasta positiivisesti ja poimi mukaansa rahinaa aiheuttavat heikkokuntoiset vinyyliatomit.

11.12.2018 16:02:11
#131516 [+-] Piilota Suosittele

>>131512 hiekkapaperi kans toimii hyvin, hioo urat sileemmäks nii on puhtaampi ääni. Kannattaa valita kuiteski musiikkigenren mukaan hiekkapaperin karkeus, et jos on jotain nopeeta rokkimusiikkia (äänekäs musiikki = urat syvemmät) nii karkea hiekkapaperi, joku 120 on iha hyvä ja jos on klassista musiikkia nii varmaan sellanen 340 tai 400. Sit hankaa vaan kovaa et hiekkapaperi uppoo sinne vinyylin uriin kunnolla.

11.12.2018 17:50:40
#131546 [+-] Piilota Suosittele

Sähkö on tosiaan elektronien liikettä, mutta 9/10 ei ymmärrä tai edes suostu ymmärtämään missä elektronit siellä vipeltää.
Kaapelia vaihdetaan hituvirta peleissä aina vaan suuremmiksi ja ihmetellään, kun silti lämpenee.

21.02.2019 23:06:48
#162674 [+-] Piilota Suosittele

>>131546
mutta 9/10 ei ymmärrä tai edes suostu ymmärtämään missä elektronit siellä vipeltää

Joku plussaili, joten otan kantaa. Kerros mulle missä ne "elektroidit" siellä "vipeltää" :D

23.02.2019 11:11:56
#163383 [+1] Piilota Suosittele

>>163358
Laitetaanks vähän vipellystä sun kasseille?


Noniin saatana, asiaan: elektronit eivät vipellä yhtään missään, niillä on vain eri energiatasoja, mutta yläasteikäsille se on helpompi selittää siten kuten se selitetään. Samoten atomit ovat varmaan kaikki täysin uniikkeja, mutta sitä on myös hankala selittää typeryksille.

Elektronia vois melkeinpä verrata fotoniin vaikka ovatkin täysin eri asia, ja puhua kaksoisrakokokeesta.

[ 8 viestiä | ]