Vemparen Vemparen
et vie sitä et vie sitä
Voi vittu Voi vittu
ei tätä paskaa taas >:3~ ei tätä paskaa taas >:3~
pieni musta kissa pieni musta kissa
vituttaakun aina käy näin vituttaakun aina käy näin
On se Jimmy Carter äijä! On se Jimmy Carter äijä!
Pampu Pampu
paw paw paw paw paw paw paw paw
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Mitäs täsä Mitäs täsä
Sähköallergia Sähköallergia
Suklaatippakeksi Suklaatippakeksi
Haluan tuollaisen ovimaton! Haluan tuollaisen ovimaton!
Moikka teille kaikille Moikka teille kaikille
Söötti piirustus Söötti piirustus
Keski-Maa on mielenkiintoinen paikka Keski-Maa on mielenkiintoinen paikka
Nyt meni fengshui Nyt meni fengshui
disney disney
ei voi olla totta :3 ei voi olla totta :3
volvon palvonta volvon palvonta
Hirviä noita-akka Hirviä noita-akka
Hipcat Hipcat
 623 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 29.12.2018 15:24:49
[ + 4 | ]

O Sole Miau!

[22247] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [600x903] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

seisoo

(36)  · 

suu

(39)  · 

auki

(22)  · 

leikki

(70)  · 

lelu

(92)
05.09.2020 22:52:42
#384220 [+-] Piilota Suosittele

>>384218

Vielä niin nuori mies tuossa :3

Klassikkokipale, tosin börheää ei kukaan voita serenadien tunteellisuudessa mukaan lukien tarvittaessa ilmenevä sydäntäsärkevyys ;3

05.09.2020 23:22:34
#384241 [+-] Piilota Suosittele

>>384220

Karvisen turkkikamerus siinä tiputtamassa vuoden päräyttävintä metalliörinäalbumiaan.

Oli se niin lutuinen kun kävin postilaatikolla maalla ja kskskskskiskittelin mennessäni niin paluumatkalla oli pensaikkoon ilmestynyt duttu ballero. Annoin vähän päärapsua kun herkkunapit oli jääneet sisälle. :3

05.09.2020 23:27:41 | 23:28:14
#384247 [+-] Piilota Suosittele

>>384241

Möööyyrrrr :3

Bendele! :333 Olette kamustuneet börheästi <3 :3 Uskon että on erittäin söbö nuori naapurin isäntä :3

Aina kannattaa kskskisitellä, joku sieltä ilmestyy, yllätykseksi jää vain että kuka ;3 Ei se niin "vaarallista" ole ettei aina ole herggunappeja mukana, pysyvät sitten vähän spesiaalimpana juttuna, börh tier skills -rabsut sopivat oletusarvoksi :333

[ 6 viestiä | ]