Ihana mies Ihana mies
Ihana nainen Ihana nainen
spermhospital spermhospital
neekerin karkotin neekerin karkotin
HP it-tuki HP it-tuki
batman ei voi hyvin batman ei voi hyvin
Hahhah leikataan Hahhah leikataan
Naistenpäivä Naistenpäivä
Tisulit Tisulit
Laskettelemassa Laskettelemassa
Joulu 2023 Joulu 2023
Mummo Mummo
Ei räplätä Ei räplätä
pistolero jätkä pistolero jätkä
Ihana mies Ihana mies
Märkää Märkää
Bon apetit Bon apetit
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
neekrin karkotin neekrin karkotin
kirroosi apu kirroosi apu
Kirja persuista Kirja persuista
näillä me tienataan näillä me tienataan
torilla tavataan torilla tavataan
pam pam amine tyttön pää paskaks pam pam amine tyttön pää paskaks
 1 049 näyttökertaa, 20 viestiä, 7.23 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 08:07:51
[ + 8 | ]

Neekeriä turpaa

[22371] [tiedosto.mp4] [7.23 MB] [618x348] [] []

02.01.2019 10:27:53
#140534 [+-] Piilota Suosittele

Semmosii noi on. Samanlaista käyttäytymistä näkyy muhoksessakin. Ghettoutuminen on täydessä vauhdissa näillä alueilla.

02.01.2019 16:11:45
#140612 [+-] Piilota Suosittele

>>140555

Eipä tuolla juomajakeluissa käydä kuin jokaisessa isossa keskuksessa. Näkyy selvästi miten somalit siellä käyttäytyy. Useasti on somali-mobiili blokannut purkuouolen tien niin ettri sinne pääse. Mutta koska antero ei koskaan ole ollut juomajaossa, eihän dilloin tiedä mitä kauppakeskuksen purku-alueilla tapahtuu.

02.01.2019 20:57:42
#140818 [+-] Piilota Suosittele

>>140693

Helppo se on siellä huudella vastaan kun oikeasti sinulla ei ole mitään kokemusta asiasta. Lähde joskus ihan katsomaan miten somalit blokkaa teitä purkupaikoilla. Taksi on ollut useasti suoraan purkupaikan tiellä. Kun ruvetaan tööttäämään niin 5 minuutin päsätä tulee kauppakeskuksesta somali siirtämään taksiaan.

02.01.2019 22:07:44
#140876 [+-] Piilota Suosittele

>>140818
Hei come on! Väitätkö nyt ihan tosissaan että somaleille on jotenkin tyypillistä tukkia purkupaikkojen teitä? Ja luotko todellakin käsityksesi suomen somaleista purkuhommien perusteella? Ettei tuossa nyt olisi vähän tunnepuolta mukana ja vitutusta joka on syntynyt siitä kun pitäis hommat saada tehtyä ja joku tukkii väylät?

03.01.2019 00:20:01
#140939 [+-] Piilota Suosittele

>>140876

Kyllä väitän. Ja kun kokemukseni lisätään aikaisempiin keräämiini kokemuksiini juurikin somaleista, kertoo se sen että eivät välitä minkäänlaisista säännöistä. Purkupaikkojen edessä ei missään nimessä sää olla yhtään pysäköityä ajoneuvoa ellei ajoneuvoa lastata / pureta. Aikaisemmat kokemuset somaleista myös kertovat tämän, että eivät välitä säännöistä. Taksikuskeina vielä vähemmän.

04.01.2019 06:15:08
#141382 [+-] Piilota Suosittele

>>141361

Ei ole. Seuraavasta otan kyllä kuvan. Siinä viivästyy sitten jakelu kun alkaa musulmaanien kokous. Kerran oli diplomaatti pysäköinyt autonsa purkupaikalle. Mutta siitä on jo kohta 10 vuotta. About samoihin aikoihin kun jäin työttömäksi.

[ 20 viestiä | ]