Ujous iskee Ujous iskee
Luntti Luntti
Homous Homous
Jimmy tarjoilee Jimmy tarjoilee
Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä
Kissakuva Kissakuva
Lonkeronpakottajavartia Lonkeronpakottajavartia
Neljännen valtakunnan johtaja Neljännen valtakunnan johtaja
JEWGLE JEWGLE
Valtiollinen tapaaminen Valtiollinen tapaaminen
Left4Pihlajakatu Left4Pihlajakatu
Kazanin katedraali Pietarissa Kazanin katedraali Pietarissa
Eyeball man Eyeball man
Sihteeri. Sihteeri.
@vumpalouska irl? @vumpalouska irl?
Paavo Paavo
Nutella Nutella
Nainen minun makuun, osa 3 Nainen minun makuun, osa 3
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Kaivetaan kaikesta olennainen Kaivetaan kaikesta olennainen
Vaginan anatomia by setämiehet Vaginan anatomia by setämiehet
Mona Stöö Mona Stöö
Ruuhka-aika Ruuhka-aika
Elovena. Elovena.
 1 050 näyttökertaa, 20 viestiä, 7.23 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 08:07:51
[ + 8 | ]

Neekeriä turpaa

[22371] [tiedosto.mp4] [7.23 MB] [618x348] [] []

02.01.2019 10:27:53
#140534 [+-] Piilota Suosittele

Semmosii noi on. Samanlaista käyttäytymistä näkyy muhoksessakin. Ghettoutuminen on täydessä vauhdissa näillä alueilla.

02.01.2019 16:11:45
#140612 [+-] Piilota Suosittele

>>140555

Eipä tuolla juomajakeluissa käydä kuin jokaisessa isossa keskuksessa. Näkyy selvästi miten somalit siellä käyttäytyy. Useasti on somali-mobiili blokannut purkuouolen tien niin ettri sinne pääse. Mutta koska antero ei koskaan ole ollut juomajaossa, eihän dilloin tiedä mitä kauppakeskuksen purku-alueilla tapahtuu.

02.01.2019 20:57:42
#140818 [+-] Piilota Suosittele

>>140693

Helppo se on siellä huudella vastaan kun oikeasti sinulla ei ole mitään kokemusta asiasta. Lähde joskus ihan katsomaan miten somalit blokkaa teitä purkupaikoilla. Taksi on ollut useasti suoraan purkupaikan tiellä. Kun ruvetaan tööttäämään niin 5 minuutin päsätä tulee kauppakeskuksesta somali siirtämään taksiaan.

02.01.2019 22:07:44
#140876 [+-] Piilota Suosittele

>>140818
Hei come on! Väitätkö nyt ihan tosissaan että somaleille on jotenkin tyypillistä tukkia purkupaikkojen teitä? Ja luotko todellakin käsityksesi suomen somaleista purkuhommien perusteella? Ettei tuossa nyt olisi vähän tunnepuolta mukana ja vitutusta joka on syntynyt siitä kun pitäis hommat saada tehtyä ja joku tukkii väylät?

03.01.2019 00:20:01
#140939 [+-] Piilota Suosittele

>>140876

Kyllä väitän. Ja kun kokemukseni lisätään aikaisempiin keräämiini kokemuksiini juurikin somaleista, kertoo se sen että eivät välitä minkäänlaisista säännöistä. Purkupaikkojen edessä ei missään nimessä sää olla yhtään pysäköityä ajoneuvoa ellei ajoneuvoa lastata / pureta. Aikaisemmat kokemuset somaleista myös kertovat tämän, että eivät välitä säännöistä. Taksikuskeina vielä vähemmän.

04.01.2019 06:15:08
#141382 [+-] Piilota Suosittele

>>141361

Ei ole. Seuraavasta otan kyllä kuvan. Siinä viivästyy sitten jakelu kun alkaa musulmaanien kokous. Kerran oli diplomaatti pysäköinyt autonsa purkupaikalle. Mutta siitä on jo kohta 10 vuotta. About samoihin aikoihin kun jäin työttömäksi.

[ 20 viestiä | ]