uunienluukut lyö jo kipinää uunienluukut lyö jo kipinää
ammattikikkailija ammattikikkailija
Ekaa kertaa herkut suuhun Ekaa kertaa herkut suuhun
ai anime waifu lääh puuh ai anime waifu lääh puuh
hoodit hoodit
työpäivä lähenee loppua? työpäivä lähenee loppua?
matkakass matkakass
minne matka minne matka
bober kurwa? bober kurwa?
riemu riemu
agressiivne kass agressiivne kass
rasismi rasismi
aamuisin aamuisin
ravintosuositus ravintosuositus
Tissit Tissit
Kolome vitsiä Kolome vitsiä
Liekitystä Liekitystä
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
säästettiin säästettiin
pesäpalloa pesäpalloa
itsepuolustuskurssi itsepuolustuskurssi
auto tyttö auto tyttö
 825 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.71 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 17:24:26
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 02.01.2019.

jerky skeptinen

[22398] [IMG-20190102-WA0005.jpeg.jpg] [0.71 MB] [2240x3968] [] []
IMG-20190102-WA0005.jpeg.jpg

olin aina skeptinen

02.01.2019 17:52:03
#140671 [+-] Piilota Suosittele

35 euroa maksoin omastani noin 10 vuotta sitten ja päivääkään en ole katunut. Mittarilla tosin pienimpien lämpötilojen asteet (35c on lähempänä 50c) mutta kyllä sillä kaikki sienet, marjat, hedelmät, lihat jne. kuivaa helpommin kuin saunan lauteilla tai ylikuumassa uunissa. Tarvinnee kohta jo päivittää uudempaan versioon.

02.01.2019 18:28:15
#140701 [+-] Piilota Suosittele

Oi oi. Silokit oli aikanaan kovakin juttu ja jopa kannabista kuivasin ja tällä menetelmällä vähiten lähtee tehoja. Ne oli niitä villejä nuoruusaikoja. ;)

[ 10 viestiä | ]