Vitun laihat kuolkaa! Vitun laihat kuolkaa!
Ei jaksa keksiä otsikoita 19 Ei jaksa keksiä otsikoita 19
for-god for-god
Joku haukannu Pamputinta Joku haukannu Pamputinta
Mobilisoitu terassi Mobilisoitu terassi
Yksinäinen kisu Yksinäinen kisu
Habanerojen taso on paras Habanerojen taso on paras
Linnulla oli nälkä Linnulla oli nälkä
Ei jaksa keksiä otsikoita 18 Ei jaksa keksiä otsikoita 18
myy äpäräs manneille myy äpäräs manneille
hehe hehe
3: 3:
voi minun koira voi minun koira
awoo awoo
Tuomitseva katse Tuomitseva katse
Dancing Dancing
Enemmän piilopaikkoja Enemmän piilopaikkoja
leipoo leipoo leipoo leipoo
Ei jaksa keksiä otsikoita 25 Ei jaksa keksiä otsikoita 25
Hehe :3 Hehe :3
Se oli tonnin fobba Se oli tonnin fobba
Shortsit oli jo käytössä Shortsit oli jo käytössä
härkä härkä
Aksolotlin ylöstempaus Aksolotlin ylöstempaus
 825 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.71 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 17:24:26
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 02.01.2019.

jerky skeptinen

[22398] [IMG-20190102-WA0005.jpeg.jpg] [0.71 MB] [2240x3968] [] []
IMG-20190102-WA0005.jpeg.jpg

olin aina skeptinen

02.01.2019 17:52:03
#140671 [+-] Piilota Suosittele

35 euroa maksoin omastani noin 10 vuotta sitten ja päivääkään en ole katunut. Mittarilla tosin pienimpien lämpötilojen asteet (35c on lähempänä 50c) mutta kyllä sillä kaikki sienet, marjat, hedelmät, lihat jne. kuivaa helpommin kuin saunan lauteilla tai ylikuumassa uunissa. Tarvinnee kohta jo päivittää uudempaan versioon.

02.01.2019 18:28:15
#140701 [+-] Piilota Suosittele

Oi oi. Silokit oli aikanaan kovakin juttu ja jopa kannabista kuivasin ja tällä menetelmällä vähiten lähtee tehoja. Ne oli niitä villejä nuoruusaikoja. ;)

[ 10 viestiä | ]