mami wää mami wää
Kuvat ei näy saatana Kuvat ei näy saatana
se on sellasta se on sellasta
on tehnyt ennenkin on tehnyt ennenkin
mikä pokemon mikä pokemon
mukavia pelihetkiä mukavia pelihetkiä
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
pyöräkaista pyöräkaista
Hapsin Amerikan serkku Hapsin Amerikan serkku
big black cock big black cock
Huonosti vanheni Huonosti vanheni
ha llegado wallace! ha llegado wallace!
rebase kurkkii ikkunasta rebase kurkkii ikkunasta
haha boomers haha boomers
Filmi x 5 tai siis 5 x filmejä Filmi x 5 tai siis 5 x filmejä
Hyvää maanantaita runkkarit Hyvää maanantaita runkkarit
Ihana nainen Ihana nainen
ruuKISSA ruuKISSA
Se johtoloota Se johtoloota
Tissit Tissit
Koiria ja solmuja Koiria ja solmuja
pajeettia ei palvelu miellytä pajeettia ei palvelu miellytä
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
 828 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.71 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 17:24:26
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 02.01.2019.

jerky skeptinen

[22398] [IMG-20190102-WA0005.jpeg.jpg] [0.71 MB] [2240x3968] [] []
IMG-20190102-WA0005.jpeg.jpg

olin aina skeptinen

02.01.2019 17:52:03
#140671 [+-] Piilota Suosittele

35 euroa maksoin omastani noin 10 vuotta sitten ja päivääkään en ole katunut. Mittarilla tosin pienimpien lämpötilojen asteet (35c on lähempänä 50c) mutta kyllä sillä kaikki sienet, marjat, hedelmät, lihat jne. kuivaa helpommin kuin saunan lauteilla tai ylikuumassa uunissa. Tarvinnee kohta jo päivittää uudempaan versioon.

02.01.2019 18:28:15
#140701 [+-] Piilota Suosittele

Oi oi. Silokit oli aikanaan kovakin juttu ja jopa kannabista kuivasin ja tällä menetelmällä vähiten lähtee tehoja. Ne oli niitä villejä nuoruusaikoja. ;)

[ 10 viestiä | ]