Muutama kuva 18. Muutama kuva 18.
Päivä pilalla Päivä pilalla
Ankka Ankka
Bers Bers
haastava pullo haastava pullo
Perjantai-illan ylikova meno Perjantai-illan ylikova meno
Soup Soup
Naiset ennen Naiset ennen
Mikki ja persut Mikki ja persut
nätti tyttö nätti tyttö
Ikeadåsh Ikeadåsh
Ryssä jakaa salaliittoteoriaa Ryssä jakaa salaliittoteoriaa
Nykyhallitus Nykyhallitus
Saanatanan rokottamattomat! Saanatanan rokottamattomat!
Vaaran merkki Vaaran merkki
Mitä se Trump sanoikaan.. Mitä se Trump sanoikaan..
heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro
mitä sanoit minulle mitä sanoit minulle
Peksu ja Maria Peksu ja Maria
Death by snu snu! Death by snu snu!
Jälki-istuntoa paukkuu Jälki-istuntoa paukkuu
Kivaa luvassa Kivaa luvassa
Saunailta. No fake! Saunailta. No fake!
Ei asiaa Seinäjoelle Ei asiaa Seinäjoelle
 1 638 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 10.01.2019 02:19:51
[ + 8 - | ]

Uudet postimerkit 2019

[22736] [3cec1365.jpg] [0.22 MB] [1920x559] [] []
3cec1365.jpg

postimerkki

(10)  · 

suomi

(394)  · 

anime

(609)
10.01.2019 11:11:15
#144798 [+-] Piilota Suosittele

>>144747
Maaliskuun postimerkeissä esitellään myös japanilaisia kulttuurivaikutteita, joista on tullut Suomessakin osa arkea. Japanilaista sarjakuvaa mukailevaan manga-tyyliin tehdyissä merkeissä tyttö laulaa karaokea ja poika syö sushia. Sarjakuviin erikoistunut graafikko Reima Mäkinen on hakenut Kaikuja Japanista -merkkeihin räväkkyyttä ja iloisuutta sekä värityksellä että hahmojen kehon kielellä. Kaikuja Japanista julkaistaan 10 merkin arkissa, jossa on 2 erilaista ulkomaan ikimerkkiä

https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2018/20181024_2019_postimerkit.html# />http://digilibrary.posti.com/l/9FHddTRGRRBB

10.01.2019 18:49:28
#144957 [+-] Piilota Suosittele

>>144798
Inhoan tota manga/anime mitä lie tyyliä. Isot silmät, ei nenää tai joku , sen tilalla, pää vähän kuin kolmio, mutta niillä kyllä on oikeasti tollaset hiukset.

Japskit on kummaa porukkaa.

11.01.2019 12:29:06
#145392 [+-] Piilota Suosittele

Harmi, että ei mikään hyvä piirtäjä oo tehnyt. Näyttää lähinnä DeviantARTin massakamalta. Ja tyttöhahmolla kunnon crazy eyes xD

16.01.2019 18:40:33
#147727 [+1] Piilota Suosittele

>>145392 juuh, tämä. piirtäjän kyvyt rajoittuu idoleihin ja narutoon = ei jatkoon
jos kerta kyseessä on 100v juhlamerkki, miksi perseessä ei kysytty vaikkapa heikalaa, joka on näissä piireissä tunnettu (ja aidosti taitava) suomalainen japanialaisteema-artisti? jostain ylen hattulotosta vedetty massateini masisoireilla saa oman merkityksettömän jälkensä näkyville kuin turun torille kirjailtujen kirjaimien taustapiirtäjät. kuka vittu muistaa semmosia edes vuoden päästä?

desu vult

[ 7 viestiä | ]