Kana on hyvää, mutta tällä treenillä en ole sitä ansainnut Mutta hintavaa, ei kallista, ~11€/kpl josta ~700g syötävää josta siis 160g(ei 140g) proteiinia eli melkein päivän proteiinintarve jos tekee.
[
1 viestiä
|
]
⭰
DOCKKEROI MUA NAKUANKKA-SAMA
420
Suursiivouksen löydöt
THANKS JOE
420
sale ei armahda
JUUTALAISTEN SALAJUONI
mis mun wolttineekeri viipyy
Radioaktiivinen kissa
Ajokortti
RUSSIAN PIRATES OF THE KARIPIA
kääriJÄ
alien
joulupukki hartsiparta
äly-töntä
rento metwursti
kauhia mjäy >:3
dokkarit
Ovela kettu
CAD-homot kyykkyyn
Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan?