Kana on hyvää, mutta tällä treenillä en ole sitä ansainnut Mutta hintavaa, ei kallista, ~11€/kpl josta ~700g syötävää josta siis 160g(ei 140g) proteiinia eli melkein päivän proteiinintarve jos tekee.
[
1 viestiä
|
]
⭰
DOCKKEROI MUA NAKUANKKA-SAMA
Niini-stöö on äijjjä
anna sitä hyvä dädi
hämisbro
Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan?