Todd Todd
Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa) Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa)
o7 o7
Uhrilahja Uhrilahja
Tuhoaja Tuhoaja
jiiiiipppiiiih jiiiiipppiiiih
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Dio seikkailee 14 Dio seikkailee 14
Räjähteet lentää Räjähteet lentää
En tiedä En tiedä
Muumion ranskalaiset (alk.per. nimi ei tiedossa) Muumion ranskalaiset (alk.per. nimi ei tiedossa)
Joutui Heinz-mainostajan kohteeksi Joutui Heinz-mainostajan kohteeksi
Maitorahka-Gandalf ja kumppanit Maitorahka-Gandalf ja kumppanit
Sananvapaus Sananvapaus
Gotta Eat Lasagna Gotta Eat Lasagna
Hyvä koira Hyvä koira
Kesäkukkanen :3 Kesäkukkanen :3
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Sydänbörhönen :3 Sydänbörhönen :3
Sonicin suunnittelu Sonicin suunnittelu
Kicked in the dick Kicked in the dick
ääni ja murskauspornoa ääni ja murskauspornoa
Aika haistella Aika haistella
Paransi ulkonäköään imagolaseilla Paransi ulkonäköään imagolaseilla
 764 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.91 MB, 1 tiedosto, 11.01.2019 09:43:47
[ + 4 - | ]

Apache winterz


apazi

 · 

nojakki

 · 

trek

(13)  · 

malmi

(5)  · 

nojapyörä

11.01.2019 10:35:31
#145341 [+-] Piilota Suosittele

Btw. Editointi tapahtui suoraan palvelimen levyistä. 10 Gigabitin ethernet toimii nopiasti, varsinkin kun levyt ovat raid-moodissa. Ei odotteluja. Sama kun editoisi paikallisella levynipulla sillä erolla, että tiedostohaut ovat helvetin paljon nopeampia (seek ; fetch).

11.01.2019 21:00:33
#145594 [+1] Piilota Suosittele

Tuollasta olis hauska päästä joskus testaamaan, plussa talvifillaroinnille. Itse ostin uuden pyörän maanantaina ja viikko ollut yhtä nautintoa <3

20.03.2020 22:02:08
#320594 [+-] Piilota Suosittele

>>145413

Ei tahdo trike lähetä kun on tasauspyörästö. Jos on jäätä renkaiden alla niin sitten lähtee melko kivasti. Uutena kun tuota ensimmäistä kertaa ajelin niin lähti valoista linttaa jos meinas kääntyä. Renkaat olivat jotenkin pinnoiltaan oudot. Kuitenkin Shwalbe:n marathon plussat olivat silloinkin. Noh...

[ 6 viestiä | ]