Btw. Editointi tapahtui suoraan palvelimen levyistä. 10 Gigabitin ethernet toimii nopiasti, varsinkin kun levyt ovat raid-moodissa. Ei odotteluja. Sama kun editoisi paikallisella levynipulla sillä erolla, että tiedostohaut ovat helvetin paljon nopeampia (seek ; fetch).
Ei tahdo trike lähetä kun on tasauspyörästö. Jos on jäätä renkaiden alla niin sitten lähtee melko kivasti. Uutena kun tuota ensimmäistä kertaa ajelin niin lähti valoista linttaa jos meinas kääntyä. Renkaat olivat jotenkin pinnoiltaan oudot. Kuitenkin Shwalbe:n marathon plussat olivat silloinkin. Noh...
[
6 viestiä
|
]
⭰
totta, totta
Malmi HIAS 2009
muutama star trek
Malminrikastamo
tärkeitä kuvia
Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003
näin sen olisi pitänyt mennä
Tähtilaiva Mannerheim
transporter
Yhristelmä
Apache winterz
Glingon Style
Etsi virhe kuvasta
...hallitus ei ole noudattanut eduskunnan päätöstä...