olawi olawi
takas töihin :D takas töihin :D
verrari verrari
irti niistä irti niistä
Houseflippers.. Houseflippers..
valvoja valvoja
honk honk honk honk
transu pappa transu pappa
Hapseilua Hapseilua
Kylvetys Kylvetys
Mummon kengät Mummon kengät
aina on hyvä hetki aina on hyvä hetki
I fucked them all... I fucked them all...
Woke Age Woke Age
börheä ballero :3 börheä ballero :3
hämmästyttävä rotu suomi hämmästyttävä rotu suomi
Matrix Matrix
RthR - Neon Jungle RthR - Neon Jungle
Berjantai Berjantai
väljä työkalu väljä työkalu
lääh puuh lääh puuh
näppärä nainen näppärä nainen
Lerhu vai kaijona? Lerhu vai kaijona?
Sählymys Sählymys
 352 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.64 MB, 1 tiedosto, 24.03.2026 16:59:28
[ + 4 - | ]

Woke trek

[86931] [702.mp4] [4.64 MB] [576x1024] [66.23s] [] []

star

(29)

trek

(13)

woke

(116)
24.03.2026 19:42:10 | 19:42:41
#744770 [+-] Piilota Suosittele

Star Trek on ollu alusta asti wokea. Ero nykyiseen on vain se, että sen ajan Trekit tehtiin sen ajan yleisölle.
Kattokaa kuinka progressiivisia me ollaan; meillä on naisia ja neekereitä täällä painelemassa nappuloita!

Ajan myötä siihen tuli lisää ja lisää tota paskaa esim. rotusekoittamista ja homoilua. Nyt sitä on niin paljon että alkuperäiset on verraten äärioikealla vaikka koko ohjelman "viesti" on alusta asti ollut liberaali utopia. Original Seriesissä oli 3 juutalaista pääosaa ja iso osa kirjoittajista oli juutalaisia.


Kattokaa Enterprisen pääpahis (neljäs kausi, se siellä Marsissa, ei ne Xindit) ja sanokaa että siinä ei ole minkäänlaista piiloviestintää.

24.03.2026 20:55:43
#744780 [+-] Piilota Suosittele

>>744770 Siinähän se tulikin, että vaikka kuinka olis ollu idea olla progressiivinen,
niin kyllä tämä veti todella lujaa mutkasta pihalle, koska kirjottajalle on
ollu tärkeämpi toteuttaa omia mielihaluja, kuin tuottaa sarjaa yleisölle.

Sama kävi star warssin acolyten kanssa, joka veti viimestä jo paskaksi avoimesti tunnustetusta
trilogiasta kunnolla yli.

24.03.2026 21:07:45
#744783 [+-] Piilota Suosittele

>>744780
Siis nimenomaan just yleisöä varten tota paskaa tehdään, ja ihan tarkoituksella. Siinä kohtaa tuli seinä vastaan kun yritettiin purra liian isoa palaa kerralla.

24.03.2026 21:19:39
#744787 [+-] Piilota Suosittele

>>744783 Kyllä on harhanen käsitys pitäny olla, jos kuvitteli noille olevan yleisöä.
Etenkin kun vastaavia floppeja tuli vasemmalta ja oikealta.
Acolyten jälkeen ei star trekillä ole selitysvaraa, että ei muka tiedetty tämän
olevan sellaista, joka ei kelpaa.

24.03.2026 21:45:40
#744790 [+-] Piilota Suosittele

>>744787 Kaikki tämmönenhän siis vaan puskee rajoja. Ens kerralla vähän vähemmän wokepaskaa, ja porukka hurraa että "woke is over" vaikka otettiin vaan vähän päältä pois.

24.03.2026 23:22:19
#744805 [+-] Piilota Suosittele

>>744787
Toi koko woke juttu on politisoitu täysin, sekä vaikka niillä oli alkuun ihan järkevä perusidea niin sitä wokea ruvettiin pakottamaan joka tuutista. Disneyt ja menkkarättejä miehille, Disneys Belleä esitti läski neekeri nainen ja ihan samanlailla sitä Englannin Boylea esitti myös neekerinainen, keskiajalla. Kuninkaallisena. Joooo.... :D

[ 8 viestiä | ]