yhdessä ihanampi yhdessä ihanampi
Uitmester Uitmester
Sau Li Sau Li
Kirjaston Kirjallisuus Kerho Kirjaston Kirjallisuus Kerho
Papin pikkujoulut Papin pikkujoulut
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
Sauli Sauli
Debate Debate
Ebrahim Ebrahim
Sankari Rittenhouse vältti tuomion Sankari Rittenhouse vältti tuomion
ihana nainen ihana nainen
loppu se dokaaminen loppu se dokaaminen
Takki kääntyi.. Takki kääntyi..
Saltatio Mortis - My mother told me Saltatio Mortis - My mother told me
Brandish 3: Spirit of Balcan (PC-98) - Desert Brandish 3: Spirit of Balcan (PC-98) - Desert
Imekää persettä suvakit!!! Imekää persettä suvakit!!!
Torakka Rookeri Torakka Rookeri
Tytti meemejä. Tytti meemejä.
Täällä kaikki hyvin Täällä kaikki hyvin
juoppo maalari juoppo maalari
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 1
sauna marin eiku,,, sauna marin eiku,,,
tissit tissit
Rapunaama tuli ulos kaapista. Annetaan hänelle aplodit Rapunaama tuli ulos kaapista. Annetaan hänelle aplodit
 635 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 29.06.2025 19:22:27
[ + 3 - | ]

Muslimien ja homon leikkihetki

[81564] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [591x335] [] []
tiedosto.jpg

muslimi

(205)

islam

(207)

homo

(633)

woke

(116)
29.06.2025 20:28:52
#704426 [+5] Piilota Suosittele

Ja tätä suomeenkin halutaan vasemmiston puolesta.
Tai ne ei ehkä suoraan, koska se olis aika iso osa nykyisistä äänestäjistä, mutta
rajat levällään tarkoittaa tuota loppupelissä, vaikka eivät tunnu sitä
itse ymmärtävän.

29.06.2025 22:37:47
#704462 [+4] Piilota Suosittele

>>704426
Komppaan sillä että mietin eilen kun menin nukkuun, et vassarit hakevat tasa-arvoa sillä että haluavat maahan musuja ja nekruja, joka selvästi heikentää tasa-arvoa, koska he ei juuri kunnioita kuin itseään tai omaa rotuaan.
Jopa rasisti on suvaitsevaisempi kuin moni maahanmuuttaja neekeri.

29.06.2025 23:17:13
#704474 [+4] Piilota Suosittele

>>704462 Aika moni ultrafeministi kannattaa rajojen avaamista ja etnisen värinän
lisäämistä. Tahtoo aiheuttaa migreeniä tavan tallaajalle edes yrittää ymmärtää
toimintaa, joka pitäisi olla hyvin selvästi itsetuhoista.
Eikä auta asiasta maininta, koska siihen vastataan rasistiksi kutsumalla ja muilla
hyvin kuluneilla fraaseilla.

Eli lampaat puolustavat susia metsästäjilä meininkiä yksinkertaisuudessaan.

[ 8 viestiä | ]