Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Istun kuitenkin >:3 Istun kuitenkin >:3
Rahka-Gandalfin uusi työ Rahka-Gandalfin uusi työ
Suomi mainittu Suomi mainittu
This must be the workings of an enemy bongo This must be the workings of an enemy bongo
Kisu-Pysy Kisu-Pysy
Kiva kyyti Kiva kyyti
Ruodsi has been vallattu's :DDD Ruodsi has been vallattu's :DDD
Polkkati polkkaa! Polkkati polkkaa!
Jos et vielä tiennyt Jos et vielä tiennyt
Apu Apustaja Etsintä Apu Apustaja Etsintä
Suoraan sanottuna suomalaiset setit Suoraan sanottuna suomalaiset setit
Pallit pois Pallit pois
Boing-kissa ja Bongosette Boing-kissa ja Bongosette
Maailman rodut Maailman rodut
Miehistyminen. Miehistyminen.
Interracial squirrel acrobat gay porn Interracial squirrel acrobat gay porn
Ajankohtainen kuva Ajankohtainen kuva
Uuno Durhaspuro Uuno Durhaspuro
iloista väkeä iloista väkeä
Hetkinen, tämähän on tuttu... ;__; Hetkinen, tämähän on tuttu... ;__;
No just... No just...
Lipsis lupsis Lipsis lupsis
Bongo Cat Nambaa Wan Bongo Cat Nambaa Wan
 635 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 29.06.2025 19:22:27
[ + 3 - | ]

Muslimien ja homon leikkihetki

[81564] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [591x335] [] []
tiedosto.jpg

muslimi

(205)

islam

(207)

homo

(633)

woke

(116)
29.06.2025 20:28:52
#704426 [+5] Piilota Suosittele

Ja tätä suomeenkin halutaan vasemmiston puolesta.
Tai ne ei ehkä suoraan, koska se olis aika iso osa nykyisistä äänestäjistä, mutta
rajat levällään tarkoittaa tuota loppupelissä, vaikka eivät tunnu sitä
itse ymmärtävän.

29.06.2025 22:37:47
#704462 [+4] Piilota Suosittele

>>704426
Komppaan sillä että mietin eilen kun menin nukkuun, et vassarit hakevat tasa-arvoa sillä että haluavat maahan musuja ja nekruja, joka selvästi heikentää tasa-arvoa, koska he ei juuri kunnioita kuin itseään tai omaa rotuaan.
Jopa rasisti on suvaitsevaisempi kuin moni maahanmuuttaja neekeri.

29.06.2025 23:17:13
#704474 [+4] Piilota Suosittele

>>704462 Aika moni ultrafeministi kannattaa rajojen avaamista ja etnisen värinän
lisäämistä. Tahtoo aiheuttaa migreeniä tavan tallaajalle edes yrittää ymmärtää
toimintaa, joka pitäisi olla hyvin selvästi itsetuhoista.
Eikä auta asiasta maininta, koska siihen vastataan rasistiksi kutsumalla ja muilla
hyvin kuluneilla fraaseilla.

Eli lampaat puolustavat susia metsästäjilä meininkiä yksinkertaisuudessaan.

[ 8 viestiä | ]