Nyakim Gatwech Nyakim Gatwech
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Kohdassa 8 Kohdassa 8
Oh noes :) Oh noes :)
itkistä itkistä
Rakennustapakokoelma Rakennustapakokoelma
Joku haukannu Pamputinta Joku haukannu Pamputinta
Rosianna Rabbit Rosianna Rabbit
Juutalaiset Juutalaiset
mamu panee mamu panee
Lordaeronin kuningas Gondola Lordaeronin kuningas Gondola
Om nom nom Om nom nom
Resident evil 2 remake Resident evil 2 remake
Trump Trump
Rupesin maalaa lattiaa Rupesin maalaa lattiaa
Kielten opiskelu kannattaa aina Kielten opiskelu kannattaa aina
Jenkkakahvat esillä Jenkkakahvat esillä
Oy vey ! Oy vey !
Käytännössä koko ajan Käytännössä koko ajan
täh? täh?
Kisse turvaan... eiku Kisse turvaan... eiku
Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
GondolaBurger GondolaBurger
Niksejä Niksejä
 1 182 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 14.01.2019 03:33:02
[ + 6 | ]
👑 Katsotuin 14.01.2019.

Missä Ruotsi?

[22877] [ruotsi.jpg] [0.34 MB] [1091x1080] [] []
ruotsi.jpg

lippu

(43)  · 

ruotsi

(146)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

kulttuuri

(32)  · 

monimuotoisuus

 · 

suomi

(394)  · 

norja

(51)
14.01.2019 06:56:40
#146583 [+-] Piilota Suosittele

>>146567
Ruotsi alkaa mesoomaan kun suomi sanoo, että maahanmuuttoa on vähennettävä. Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata. Kyllä minäkin sitä kieltä peruskoulussa vihasin, mutta ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.

14.01.2019 18:09:13
#146829 [+-] Piilota Suosittele

>>146583
En opetellut ruotsia koulussa, koska pakko. Sain säälistä aikoinaan kutosen -90-luvulla.
Ollut pari kertaa suomenruotsalainen työkaveri, mutta puhuttu suomea, kosksa olemme Suomessa.
Opein mä sanan rövhål. Ja ymmärrän tuostakin muutamia sanoja.
'' Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata.'' Miksi?
''...ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.'' Osaatko myös Venäjää?

14.01.2019 20:32:29
#146914 [+-] Piilota Suosittele

>>146829
Idi nahui ja silleen. Kyllä venäjää osasin joskus enemmän kuin ruotsia, mutta on vähän yhteydet itärajan taakse ollu nykyään harvemmassa. En muista kyrillisiä aakkosiakaan enään ja harmittaa jokseenkin.

[ 5 viestiä | ]