Trunppi Trunppi
Kukas vittu se siinä on perkele Kukas vittu se siinä on perkele
False Positive - Cops 'n Robbers False Positive - Cops 'n Robbers
let it rip let it rip
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
puolalainen tuhoamisleiri puolalainen tuhoamisleiri
Lunta nassuun Lunta nassuun
Realfield seikkailee Realfield seikkailee
Kissakala Kissakala
Hei Hei Franklin Hei Hei Franklin
False Positive - Wayfarer False Positive - Wayfarer
jee mä sain korin jee mä sain korin
Norma Jeane Baker Norma Jeane Baker
Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan
Eteenpäin, mars! Eteenpäin, mars!
Rumia Nykänen Rumia Nykänen
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
vaavi vaavi
kohti ääretöntä ja sen yli! kohti ääretöntä ja sen yli!
here comes the pain train here comes the pain train
Oikea sonja Oikea sonja
Das ist fein Das ist fein
hehe hehe
Right Right
 1 182 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 14.01.2019 03:33:02
[ + 6 | ]
👑 Katsotuin 14.01.2019.

Missä Ruotsi?

[22877] [ruotsi.jpg] [0.34 MB] [1091x1080] [] []
ruotsi.jpg

lippu

(43)  · 

ruotsi

(146)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

kulttuuri

(32)  · 

monimuotoisuus

 · 

suomi

(394)  · 

norja

(51)
14.01.2019 06:56:40
#146583 [+-] Piilota Suosittele

>>146567
Ruotsi alkaa mesoomaan kun suomi sanoo, että maahanmuuttoa on vähennettävä. Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata. Kyllä minäkin sitä kieltä peruskoulussa vihasin, mutta ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.

14.01.2019 18:09:13
#146829 [+-] Piilota Suosittele

>>146583
En opetellut ruotsia koulussa, koska pakko. Sain säälistä aikoinaan kutosen -90-luvulla.
Ollut pari kertaa suomenruotsalainen työkaveri, mutta puhuttu suomea, kosksa olemme Suomessa.
Opein mä sanan rövhål. Ja ymmärrän tuostakin muutamia sanoja.
'' Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata.'' Miksi?
''...ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.'' Osaatko myös Venäjää?

14.01.2019 20:32:29
#146914 [+-] Piilota Suosittele

>>146829
Idi nahui ja silleen. Kyllä venäjää osasin joskus enemmän kuin ruotsia, mutta on vähän yhteydet itärajan taakse ollu nykyään harvemmassa. En muista kyrillisiä aakkosiakaan enään ja harmittaa jokseenkin.

[ 5 viestiä | ]