Ei ole Suomalaisilla varaa ostaa sadan euron lihoja grilliin Ei ole Suomalaisilla varaa ostaa sadan euron lihoja grilliin
Tissit Tissit
tyty-yde tyty-yde
sillävälin ghetossa sillävälin ghetossa
puhe puhe
Tissiä Tissiä
hentaivirus hentaivirus
Oikea vastaus Oikea vastaus
Persettä Persettä
Pyllistys Pyllistys
deittailu deittailu
kaavojentunnistus kaavojentunnistus
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
Hapsin fantasia Hapsin fantasia
PUU eiku PUU eiku
git git
Futanari Futanari
Muutos Muutos
Masu Masu
nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia
Terot ja suvakit. Terot ja suvakit.
Hyviä Temun tuotteita Hyviä Temun tuotteita
ihania nekruja ihania nekruja
Ihtepualustustas ja soittoppyyntö Ihtepualustustas ja soittoppyyntö
 1 185 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 14.01.2019 03:33:02
[ + 6 | ]
👑 Katsotuin 14.01.2019.

Missä Ruotsi?

[22877] [ruotsi.jpg] [0.34 MB] [1091x1080] [] []
ruotsi.jpg

lippu

(43)  · 

ruotsi

(146)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

kulttuuri

(32)  · 

monimuotoisuus

 · 

suomi

(394)  · 

norja

(51)
14.01.2019 06:56:40
#146583 [+-] Piilota Suosittele

>>146567
Ruotsi alkaa mesoomaan kun suomi sanoo, että maahanmuuttoa on vähennettävä. Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata. Kyllä minäkin sitä kieltä peruskoulussa vihasin, mutta ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.

14.01.2019 18:09:13
#146829 [+-] Piilota Suosittele

>>146583
En opetellut ruotsia koulussa, koska pakko. Sain säälistä aikoinaan kutosen -90-luvulla.
Ollut pari kertaa suomenruotsalainen työkaveri, mutta puhuttu suomea, kosksa olemme Suomessa.
Opein mä sanan rövhål. Ja ymmärrän tuostakin muutamia sanoja.
'' Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata.'' Miksi?
''...ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.'' Osaatko myös Venäjää?

14.01.2019 20:32:29
#146914 [+-] Piilota Suosittele

>>146829
Idi nahui ja silleen. Kyllä venäjää osasin joskus enemmän kuin ruotsia, mutta on vähän yhteydet itärajan taakse ollu nykyään harvemmassa. En muista kyrillisiä aakkosiakaan enään ja harmittaa jokseenkin.

[ 5 viestiä | ]