Muovipussi ylittää kadun Muovipussi ylittää kadun
Vesti la giubba Vesti la giubba
Mestari ja hymypoika Mestari ja hymypoika
Mitä jäbä, mikä wookiee? Mitä jäbä, mikä wookiee?
Räkäletti kuntoon Räkäletti kuntoon
Karoliinan kosto Karoliinan kosto
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0 Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0
Uskomattomat beduiinit Uskomattomat beduiinit
Johtajalaakso Johtajalaakso
Bödkatti :3 Bödkatti :3
Koiro Koiro
Kyösti Sipiläinen Kyösti Sipiläinen
Karhu ja leijona seisovat yhdessä! Karhu ja leijona seisovat yhdessä!
Proto-Jonne Proto-Jonne
Jes! :3 Jes! :3
Khyllä Khyllä
Mistä mahtaa löytyä näin viisaita Mistä mahtaa löytyä näin viisaita
Afrokissa Afrokissa
Skeletor Skeletor
Tasokkaampi Krim Tasokkaampi Krim
hieno asukokonaisuus hieno asukokonaisuus
Tärähti Tärähti
Hahmostatsit selitetty tomaateilla Hahmostatsit selitetty tomaateilla
 938 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 16.01.2019 15:56:20
[ + 11 | ]

röhräh

[22967] [797ef8d6.jpg] [0.08 MB] [1141x960] [] []
797ef8d6.jpg

tyäukko

16.01.2019 16:15:38
#147681 [+-] Piilota Suosittele

Se on opittava lapsesta pitäen, että alkaa orjatyökausi suomessa. Yhä pienempiä ja pienempiä asuntoja perheille. Ei tukia, töitä ei ole. Kaikki maksaa niin perkeleesti. Tee orjatyötä, muuten tulee karenssi.

20.03.2020 22:18:12
#320600 [+-] Piilota Suosittele

>>320598

KOFF-säästöjä usempi tuhat euroa. Koska tilaan ulkomailta tuotteita niin saan rahan riittämään muuhunkin. Suomen hinta-tasolla ei paljoa ostella kun jäät työttömäksi.

21.03.2020 02:24:43
#320740 [+-] Piilota Suosittele

>>320729 Joo mutta jostain nekin rahat on tullu. Pointtini on siinä että sulla on silti parempi elintaso kuin 99% eläneistä ihmisistä ja silti uliset jostain orjatöistä ja kun ei valtio tue

22.03.2020 18:47:06
#321223 [+-] Piilota Suosittele

>>321177

Niin, no ainakin rakennustöissä 2 eur/h alkaa olla jo orjatyön kanssa. Ulkomaalainen, joka saa kuukaudessa 10 eur palkan tekee ilomielin. Tekeekö suomalainen ?

23.03.2020 17:28:48
#321665 [+-] Piilota Suosittele

>>321635 Nii'i. Ja voiko siitä suomalaisten kalliudesta syyttää ketään muita kuin suomalaisia? Jos ei "orjatöitä" halua niin kanttee ehkä hommata pätevyyski hommiin josta saa parempaa palkkaa.

23.03.2020 18:45:51 | 18:46:46
#321700 [+-] Piilota Suosittele

>>321665

No, jos markkinoille ryntää halpatyövoimaa niin mistä se johtuu? Esim Areva käyttää voimalatyössään 2 euron tuntipalkkalaisia. Joilla ei ole edes minkäänlaista sopparia suomeen tulosta. Täysin laittomia porukoita.

23.03.2020 18:57:02
#321709 [+-] Piilota Suosittele

>>321700 No tuosta voi syyttää virkavaltaa kun eivät tee työtään kun kerta laittomia päästävät maahan. Mutta ei ketään voi syyttää siittä että haluavat maksaa mahdollisimman vähän samasta työstä.

24.03.2020 09:37:08
#321856 [+-] Piilota Suosittele

>>321716

Noniin. Win - Win tilanne siis kaikille. Laiton saa työtä ja työtön ostaa halvinta mahdollista ja siitä saa haukut päälle ettei tue suomea. Loistavaa!

25.03.2020 09:47:46
#322197 [+-] Piilota Suosittele

No otetaan uusin. Secon, joka voitti helsingin kaupungin muutot ja sorttikeikat voitti kilpailutuksrn hinnalla 36 eur/h. Muilla oli lähtö 100 eur/h myös meillä. Kävi sitten niin, että käyttävät 9 eur päiväjannuja muutoilla ja keikoilla. Vain kuski on kuukausipalkalla.

[ 26 viestiä | ]