Jallu Jallu
hapsi näkee ihanan naisen hapsi näkee ihanan naisen
oltermanne oltermanne
hyvä ope hyvä ope
hygieenistä hygieenistä
hämähäkki hämähäkki
Tissit Tissit
lakkovahti lakkovahti
ladattava kisse ladattava kisse
ihana nainen ihana nainen
jonnen ulinaa jonnen ulinaa
zombie apocalypse zombie apocalypse
Ihania naisia Ihania naisia
bileet loppu bileet loppu
harjoittelu on tärkeää harjoittelu on tärkeää
training with bear training with bear
Velkapuolue Velkapuolue
nuudelipitsa nuudelipitsa
white man stole my chicken white man stole my chicken
oulun mannet2 oulun mannet2
hiilidioksidi hiilidioksidi
Chuck norris Chuck norris
Turri-Jeesus on Herra Turri-Jeesus on Herra
zombie zombie
 1 264 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.18 MB, 1 tiedosto, 14.07.2024 06:36:29
[ + 6 | ]
👑 Katsotuin 14.07.2024.

Tissi

[71843] [tiedosto.jpg] [2.18 MB] [1952x3811] [] []
tiedosto.jpg

14.07.2024 15:34:54 | 15:36:01
#634722 [+-] Piilota Suosittele

>>634645

Tjaa-a.

Lipaston alla ei näy mattoa eli ei ole kokolattiamatto kyseessä, tuollaista mattoa on tullut nähtyä ihmisillä eteisessä. Itselläkin vähän saman tapainen, mutta vaaleampi. Peiliovetkin ovat yleisiä, itselläkin kaikki ovet ovat peiliovia, joskin tyypillisintä 3-peilistä mallia eikä tuollaista.

Amerikassa puutarhanhoito on yleisempää, Suomessa rikkaruohot kasvavat kovasti ja nokkosiakin on kovasti nurkissa. Poltteloo.

14.07.2024 15:57:45 | 15:58:09
#634730 [+-] Piilota Suosittele

>>634726
Hyvä pointti. Romun (olisi tyypillistä kyllä suomalaiselle perhearjelle) vuoksi emme valitettavasti näe, onko tuossa saumaa eli onko kaksi erillistä mattoa.

Mutta trimmerillä ja höyläilemällä tuosta saisi kyllä ihan kivan. Ööh... siis... matosta, matosta!

14.07.2024 16:15:19 | 16:15:49
#634733 [+-] Piilota Suosittele

>>634730

Kyllähän ne tukkimiehet sano että ensin on karsittava ennenkö voi höylätä mut olen eri mieltä että kyllä sitä pystyy höylää muutenkin mut neulaset voi pistellä ja jäädä oksia höylän väliin.

16.07.2024 16:48:42
#635162 [+-] Piilota Suosittele

>>634730
>>634726
Ei käynyt mielessä noi kengät? Koska kokolattiamatto, jenkit yleisesti pitää kenkiä sisällä. Suomessa kengät on eteisessä, vai onko teilläkin lenkkarit olohuoneen lattialla pyykkikorin vieressä? (oletan olohuoneeksi, koska telkkari sekä joku pleikkari/konsoli/digiboksi sen alapuolella. Sekä tuo lasipurkki joka on ton naisen pieruja varten mitä se myy netissä)

[ 8 viestiä | ]