äänet ei muka ratkaise äänet ei muka ratkaise
Naru! >:3 Naru! >:3
Ihunnaa :D Ihunnaa :D
Ebin :D Ebin :D
rage guyn elämä rage guyn elämä
tuulensuoja tuulensuoja
I'm gonna need to eat your dick I'm gonna need to eat your dick
Kiltti tyttö Kiltti tyttö
Anime, not even once Anime, not even once
verhot pysyy auki >:3 verhot pysyy auki >:3
Ipa ja Kenway Ipa ja Kenway
hampurilainen hampurilainen
hahaa :3 hahaa :3
Honey, give me a hand here will you? Honey, give me a hand here will you?
pieru pieru
Max arvostaa Max arvostaa
Eduskunnan kevätkauden avaus Eduskunnan kevätkauden avaus
Normi hautajaiset Normi hautajaiset
Möhnän reaktio Möhnän reaktio
kyösti kyösti
naapurit naapurit
moi :3 moi :3
American Hazbin dad hotel American Hazbin dad hotel
sumua sumua
 1 264 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.18 MB, 1 tiedosto, 14.07.2024 06:36:29
[ + 6 | ]
👑 Katsotuin 14.07.2024.

Tissi

[71843] [tiedosto.jpg] [2.18 MB] [1952x3811] [] []
tiedosto.jpg

14.07.2024 15:34:54 | 15:36:01
#634722 [+-] Piilota Suosittele

>>634645

Tjaa-a.

Lipaston alla ei näy mattoa eli ei ole kokolattiamatto kyseessä, tuollaista mattoa on tullut nähtyä ihmisillä eteisessä. Itselläkin vähän saman tapainen, mutta vaaleampi. Peiliovetkin ovat yleisiä, itselläkin kaikki ovet ovat peiliovia, joskin tyypillisintä 3-peilistä mallia eikä tuollaista.

Amerikassa puutarhanhoito on yleisempää, Suomessa rikkaruohot kasvavat kovasti ja nokkosiakin on kovasti nurkissa. Poltteloo.

14.07.2024 15:57:45 | 15:58:09
#634730 [+-] Piilota Suosittele

>>634726
Hyvä pointti. Romun (olisi tyypillistä kyllä suomalaiselle perhearjelle) vuoksi emme valitettavasti näe, onko tuossa saumaa eli onko kaksi erillistä mattoa.

Mutta trimmerillä ja höyläilemällä tuosta saisi kyllä ihan kivan. Ööh... siis... matosta, matosta!

14.07.2024 16:15:19 | 16:15:49
#634733 [+-] Piilota Suosittele

>>634730

Kyllähän ne tukkimiehet sano että ensin on karsittava ennenkö voi höylätä mut olen eri mieltä että kyllä sitä pystyy höylää muutenkin mut neulaset voi pistellä ja jäädä oksia höylän väliin.

16.07.2024 16:48:42
#635162 [+-] Piilota Suosittele

>>634730
>>634726
Ei käynyt mielessä noi kengät? Koska kokolattiamatto, jenkit yleisesti pitää kenkiä sisällä. Suomessa kengät on eteisessä, vai onko teilläkin lenkkarit olohuoneen lattialla pyykkikorin vieressä? (oletan olohuoneeksi, koska telkkari sekä joku pleikkari/konsoli/digiboksi sen alapuolella. Sekä tuo lasipurkki joka on ton naisen pieruja varten mitä se myy netissä)

[ 8 viestiä | ]