Kukkaruukku Kukkaruukku
Microphonophobia Microphonophobia
lampunvaihtoa ilman A tikkaita lampunvaihtoa ilman A tikkaita
pieni vuoristorata :3 pieni vuoristorata :3
ruokavinkki ruokavinkki
Rentoutuja Rentoutuja
Hyvä vidi Hyvä vidi
vartija vartija
Eremitaašin kissoja 4 Eremitaašin kissoja 4
kiikarit kiikarit
Haluatko lainanmaksajaksi? Haluatko lainanmaksajaksi?
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Kissa pärisee Kissa pärisee
puntti touhuja puntti touhuja
virtuaalimailma virtuaalimailma
tervetuloa leipomoon :3 tervetuloa leipomoon :3
bye bye ^____^ bye bye ^____^
mlem mlem mlem :3 mlem mlem mlem :3
nesteestä minä olen tulevan .. nesteestä minä olen tulevan ..
läts! läts!
Voi itkun itku.. Voi itkun itku..
Marininvauva Marininvauva
Plumps! Plumps!
Bensaa tankattu? Bensaa tankattu?
 689 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 05.02.2019 10:24:12
[ + 3 - | ]

Pihlan mielipide Matti Nykäsestä

[23872] [Sieppaa.JPG.jpg] [0.12 MB] [898x658] [] []
Sieppaa.JPG.jpg

pihla

 · 

turha

(7)  · 

ihmisuloste

 · 

arvostelee

05.02.2019 10:42:47
#155799 [+-] Piilota Suosittele

Mjuuh, rattijuoppo ja vaimonhakkaaja mutta hei, se oli sillon joskus vitun kova urheilija = pitää kullata pyhimykseksi koko jätkä ja tippa linssissä muistella loistokasta ja jaloa superihmistä jossa ei ollut mitään virheitä. Kaikki itkemään julkisesti ja kirjottamaan netti täyteen jotain kevyet mullat-osanottoja.

05.02.2019 12:04:34
#155819 [+-] Piilota Suosittele

Me tarvitsemme sankareita, joten useat puukotukset, vankilatuomiot ja pahoinpitelyt on helppo antaa anteeksi jos on meriittejä urheilun saralla.

05.02.2019 16:07:54
#155891 [+-] Piilota Suosittele

>>155803
Jos joku on ollut mulkku koko elämänsä ei se muutu kuolemalla. Kuvottavanpaa kaikki tuo ylistys ja mediassa nyyhkiminen jota kukaan ei tee sen kuolleen vuoksi vaan nostaakseen itsensä näkyviin muka kärsivänä ja liikuttuneena Hyvänä Ihmisenä (tm).

05.02.2019 16:22:15
#155897 [+-] Piilota Suosittele

>>155893
Ei kai se ole tappelua jos tuo mielipiteitään esiin? :3
Controversy is not adversary, miten sen sanoisi suomeksi. Joskin oon huomannut että viimesen vuosikymmenen aikana nettikeskustelu on aikalailla ottanut juurikin asenteen, että jos ei ole samaa mieltä jostain, se on yhtä kuin henkilökohtainen loukkaus ja vihanpidon julistus.

[ 14 viestiä | ]