Se oli kyllä paras että yksi noista (eli just tuo "tämä on vettä" -tyyppi) oli täysissä talvikamppeissa keskellä kesää :D Mutta toisaalta ihan hyvä että oli kun yllätystalvi iski :)
[
1 viestiä
|
]
⭰
Onksul Boris homma hanskassa
Galactus
Nallekarhu
Ground coffee
Totaalinen vitun 9
The nexus of chaos 4
A.y.p.s 6
Anoppilas
Rukoilu
Ei se nyt käy
Komea on
Pulu
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)