jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
Biologia Biologia
Ne pienet erot, osa4. Ne pienet erot, osa4.
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Työauto myynnissä Työauto myynnissä
Kun koronastrategia pettää Kun koronastrategia pettää
Jarlaa Jarlaa
drone strikes in sweden drone strikes in sweden
Taikatemppuja Taikatemppuja
Pekka Virta Pekka Virta
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
ei saatana ei saatana
Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta! Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta!
Mäyräkoira on nyt sylikoira Mäyräkoira on nyt sylikoira
abreu abreu
Vaalipropagandaa Vaalipropagandaa
Sabaton - 40:1 Sabaton - 40:1
Slipknot - Psychosocial Slipknot - Psychosocial
käärme käärme
tissi jekku tissi jekku
Räv viftar på svansen Räv viftar på svansen
Hyvät reissut, Kurvinen! Hyvät reissut, Kurvinen!
Estonistaja Estonistaja
kessurekka kessurekka
 903 näyttökertaa, 12 viestiä, 1.88 MB, 1 tiedosto, 22.01.2022 13:07:23
[ + 6 | ]

Valupertin ylennys

[60908] [tiedosto.jpg] [1.88 MB] [804x4964] [] []
tiedosto.jpg

valupertti

(87)  · 

sarjis

(64)  · 

sarjakuva

(525)  · 

homo

(633)  · 

pomo

(26)
22.01.2022 20:09:21 | 20:10:27
#541964 [+-] Piilota Suosittele

>>541734
Itse lopetin lukemisen jo siihen, kun en tiennyt pitäisikö tätä lukea japanilaisittain oikealta vasemmalle vai ei.
Tänne komenttikenttään asti rullatessa valitustani kirjoittamaan, niin en olisi halunnut nähdä taas oikein tätäkään kuvaa.

@Nakuankka
Miks postaat tällaisia vaikeasti luettavia homokuvia? Saatana :D

22.01.2022 22:34:27
#541992 [+1] Piilota Suosittele

>>541964
Paina mun profiili, sieltä mun lähettämät mediat.

Etsi varsinkin Kenwayn uni niminen media. Kelaa, Kentsu näki unen, ten sarjiin. Hämmennän ihmisiä. Olen monityydytetty rasvahappo :D

23.01.2022 03:04:22
#542059 [+-] Piilota Suosittele

>>541992
Paina mun profiili, sieltä mun lähettämät mediat.

Olen ohimennen nähnyt kyllä näitä medioitasi pitemmältäkin ajalta, mutta itse aikasemmin näihin sekoittuessani rupesin kiinnittämään vähän tarkemmin huomiota.
On nämä aika melkoisia, mutta kaipa omat silmät sen kestää kerta joku originaalia kontenttia viitsii väsätä tänäkin päivänä :DD

[ 12 viestiä | ]