Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011) Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
Piirsin myös itseni. Piirsin myös itseni.
Kerrostaloasuminen Töölössä Kerrostaloasuminen Töölössä
Et juo olusia tänään! Et juo olusia tänään!
Ylen uutisia. Ylen uutisia.
How to be a cat How to be a cat
Prinssi Hurmos. Prinssi Hurmos.
97 97
Moi <3 Moi <3
Zen-kissa zenissä Zen-kissa zenissä
Robert cop Robert cop
1shot4kill (zipappaappa, ke 12.3.2008) 1shot4kill (zipappaappa, ke 12.3.2008)
Eiei D: Eiei D:
Venäjällä kaikella on syynsä Venäjällä kaikella on syynsä
aitoa menoa aitoa menoa
Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO) Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO)
Vitun kommaripennut Vitun kommaripennut
Hessu pulassa. Hessu pulassa.
Kenguru sukulaisineen ja ystävineen Kenguru sukulaisineen ja ystävineen
Jos ollaan vaan kavereita? Jos ollaan vaan kavereita?
Yoker Yoker
Älä ulise Älä ulise
Inttimerkkejä Inttimerkkejä
best dancer 4ever best dancer 4ever
 1 463 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]