Moi mun pitää mennä Moi mun pitää mennä
Kortsut lenkkareihin Kortsut lenkkareihin
Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä
Jenkkakahvat esillä Jenkkakahvat esillä
Hei jätkät! @Mr_Pihvi pelaa Resident Eviliä ja syö pihviä! Hei jätkät! @Mr_Pihvi pelaa Resident Eviliä ja syö pihviä!
Garfielf emotionally abuses John and then kills himself Garfielf emotionally abuses John and then kills himself
Sieg Howl Sieg Howl
Koska uskonto Koska uskonto
muistutus muistutus
52 likes... 52 likes...
Minä intiaanina Minä intiaanina
Lordaeronin kuningas Gondola Lordaeronin kuningas Gondola
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
Nokka tukossa Nokka tukossa
Börhkori Börhkori
OK OK
Eläinkuvakokoelma Eläinkuvakokoelma
ei huolen päivää ei huolen päivää
e-finn e-finn
This is why we can't have nice things... This is why we can't have nice things...
Tämä tekeepi perjantait ;) Tämä tekeepi perjantait ;)
Börheä bendele Börheä bendele
wooooooosh! wooooooosh!
Nukku-Katti silmät sulkee :3 Nukku-Katti silmät sulkee :3
 1 463 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]