äly puhelin äly puhelin
Börh Börh
parempi kuin jurase park parempi kuin jurase park
Repon lempikolikot: Tshingis-kaani! Repon lempikolikot: Tshingis-kaani!
Lähti käyntiin Lähti käyntiin
tänäänkin on hyvä päivä olla peitonalla tänäänkin on hyvä päivä olla peitonalla
Tori apustaja Tori apustaja
ny mennää ny mennää
viksu neekeri viksu neekeri
uwu uwu
Ihana nainen Ihana nainen
:3 :3
Aamupalaa Aamupalaa
Opetuslaulu Luolastosta :3 Opetuslaulu Luolastosta :3
hurjistunut rotta hurjistunut rotta
Loukkaantunut karhu Loukkaantunut karhu
Pylly Pylly
Muhammed oli sairas kekkuli Muhammed oli sairas kekkuli
tässä on hyvä tässä on hyvä
Turtiaiset Venäjällä Turtiaiset Venäjällä
Is feel good, much love Is feel good, much love
ookkonää limpannu ookkonää limpannu
ei siihen saa pysäköidä ei siihen saa pysäköidä
Buljong :D Buljong :D
 853 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 11.03.2024 11:13:45
[ + 3 - | ]

Vihervassari

[68609] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [640x960] [] []
tiedosto.jpg

rasisti

(76)

blm

(181)

lgbt

(23)

homo

(633)

trans

(67)

luolastolainen

(36)
12.03.2024 02:59:28
#605468 [+-] Piilota Suosittele

>>605375
Mitä vittua nää ny taas oot vetäny? Kaikkihan ne on just tommosia paitti ne jotka on niitä ryösteleviä neekereitä jotka ampuu poliiseja, vartijoita ja mellakoi. Tuommonen tamppoonin naru ei sais etes tulitikkua sytytettyä.

[ 4 viestiä | ]