realistinen apu realistinen apu
Osama bin lager Osama bin lager
Ite ootte kusipäitä Ite ootte kusipäitä
Perjantai Perjantai
meri meri
Lapsuus Lapsuus
Ei tunnu missää, mennääks panee? Ei tunnu missää, mennääks panee?
Öitä runkkarit Öitä runkkarit
Kosheria tarjolla Kosheria tarjolla
Kiitos Richard von Rockefeller Kiitos Richard von Rockefeller
Lasit päälle! Lasit päälle!
Insinööritoimisto Insinööritoimisto
paskapannarit paskapannarit
Viikinkikisse Viikinkikisse
ihana nainen ihana nainen
Kumpaa panisit? Kumpaa panisit?
Kulttuurillista omimista Kulttuurillista omimista
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Bileet Bileet
Roadman niputetaan Roadman niputetaan
Vartijat taistelee äänillä Vartijat taistelee äänillä
Kisunani nani, nani!?! Kisunani nani, nani!?!
Ihana nainen Ihana nainen
Hyvä leffa Hyvä leffa
 751 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 09.03.2019 00:07:41
[ + 2 | ]

Persutko oikeistoa?

[25995] [FB_IMG_1552061053155.jpg] [0.02 MB] [628x657] [] []
FB_IMG_1552061053155.jpg

09.03.2019 00:33:16
#169229 [+-] Piilota Suosittele

En tiiä mikä vittu se toinen vaalikone oli minkä tein mutta kaks eri konetta antoi ihan erilaisia ehdokkaita. Päätin siis äänestää Feministisen puolueen Eeli Kytömäkeä.

[ 3 viestiä | ]