Uimassa Uimassa
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
repostnikin kylppäri repostnikin kylppäri
auto tyttö auto tyttö
heltti potionii heltti potionii
huuda tähän huuda tähän
ihana nainen ihana nainen
hyvä ruoka, parempi miei hyvä ruoka, parempi miei
vahdin sun kaloreitas vahdin sun kaloreitas
reparations reparations
It's happening It's happening
oudoimmat bileet hetkeen oudoimmat bileet hetkeen
mc märlin monroe donalds mc märlin monroe donalds
ähly parturi ähly parturi
riemu riemu
Kaikkien janoisten sankari Kaikkien janoisten sankari
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Synttäri setti Synttäri setti
illan startterijuoma illan startterijuoma
koitappa katkasta koitappa katkasta
ihana nainen suihkussa ihana nainen suihkussa
tourette tourette
HAUKS :3 HAUKS :3
 863 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.89 MB, 1 tiedosto, 12.03.2019 23:02:01
[ + 4 - | ]

Pateja

[26228] [8d86l76k.png] [3.89 MB] [1281x4700] [] []
8d86l76k.png

ammus

(8)  · 

patruuna

12.03.2019 23:52:05 | 03:31:21
#170494 [+-] Piilota Suosittele

Näistä olis kiva nähdä selityksetkin. Onko toi sinisestä muovista tehty mock-up räjähtävä luoti? Aika erikoinen sen vieressä olevakin on. Berdan-tyylisestä nallista päätellen, joku jenkkiarmeijan säätö. Muoviräjähteinen tai joku napakampi kenties?

13.03.2019 03:29:54
#170519 [+-] Piilota Suosittele

>>170508
Eikö dum dum oo vaan epäkesko. Vai meinaat tätä alinta riviä? On se vähän toiseen puoleen kallellaan, mutten tiedä onko tolla merkitystä. Tarkotin kolmatta riviä.

13.03.2019 04:19:47
#170523 [+-] Piilota Suosittele

Ei ollu sellasta niiku siinä "The Unit"-sarjassa, missä oli laitettu elohopeeta onton patin sisään että voi ampua väkijoukkoon niin että kohde varmana menettää aivonsa, mut ei tule sivullisia uhreja.

18.12.2019 10:13:44
#283739 [+-] Piilota Suosittele

>>170519
Panssarintorjuntaan tehty päästä hiottu paukku, rintamalla keksitty idea ensimmäisessä maailmansodassa. En kyllä ymmärrä miksi se läpäisi enemmän panssaria kuin FMJ.

[ 8 viestiä | ]