Pamputin Pamputin
jätkä teki itestään meemin jätkä teki itestään meemin
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Joulun odotusta Joulun odotusta
Meanwhile, in Sweden... Meanwhile, in Sweden...
Hilary on äijä Hilary on äijä
Toisen palaavan pelaajan etu Toisen palaavan pelaajan etu
Uskomaton Uskomaton
hyvää joulua hyvää joulua
Gurmeeta Gurmeeta
Ja paikka on teidän Ja paikka on teidän
Maanantaisin taittuu sormet Maanantaisin taittuu sormet
Kemisti Samuel Kemisti Samuel
Mopo lavalle tyylillä Mopo lavalle tyylillä
Neukkulan vika juhlamarssi Neukkulan vika juhlamarssi
Lisää kyykytystä Lisää kyykytystä
Farkkupeppu (tuonne hyppäisin nenineni) Farkkupeppu (tuonne hyppäisin nenineni)
amerikkalaisissa elokuvissa pelastetaan maailma amerikkalaisissa elokuvissa pelastetaan maailma
Hutisalo Hutisalo
mielenkiintoista mielenkiintoista
#fartgate #fartgate
>RÖMPSIS RÄMPS xDDD >RÖMPSIS RÄMPS xDDD
Osu ja uppos... syvälle Osu ja uppos... syvälle
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
 865 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.89 MB, 1 tiedosto, 12.03.2019 23:02:01
[ + 4 - | ]

Pateja

[26228] [8d86l76k.png] [3.89 MB] [1281x4700] [] []
8d86l76k.png

ammus

(8)  · 

patruuna

12.03.2019 23:52:05 | 03:31:21
#170494 [+-] Piilota Suosittele

Näistä olis kiva nähdä selityksetkin. Onko toi sinisestä muovista tehty mock-up räjähtävä luoti? Aika erikoinen sen vieressä olevakin on. Berdan-tyylisestä nallista päätellen, joku jenkkiarmeijan säätö. Muoviräjähteinen tai joku napakampi kenties?

13.03.2019 03:29:54
#170519 [+-] Piilota Suosittele

>>170508
Eikö dum dum oo vaan epäkesko. Vai meinaat tätä alinta riviä? On se vähän toiseen puoleen kallellaan, mutten tiedä onko tolla merkitystä. Tarkotin kolmatta riviä.

13.03.2019 04:19:47
#170523 [+-] Piilota Suosittele

Ei ollu sellasta niiku siinä "The Unit"-sarjassa, missä oli laitettu elohopeeta onton patin sisään että voi ampua väkijoukkoon niin että kohde varmana menettää aivonsa, mut ei tule sivullisia uhreja.

18.12.2019 10:13:44
#283739 [+-] Piilota Suosittele

>>170519
Panssarintorjuntaan tehty päästä hiottu paukku, rintamalla keksitty idea ensimmäisessä maailmansodassa. En kyllä ymmärrä miksi se läpäisi enemmän panssaria kuin FMJ.

[ 8 viestiä | ]