tindersammakko tindersammakko
valupertin sivubisnes valupertin sivubisnes
kundi vähän fillaroi kundi vähän fillaroi
niin se menee niin se menee
Ropettamisen baarikäytännöt Ropettamisen baarikäytännöt
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Nyt on tämäkin pilattu, ei voi katsoa arvosteluja ilman rekister Nyt on tämäkin pilattu, ei voi katsoa arvosteluja ilman rekister
Ei ole tissejä Ei ole tissejä
kjeh rääh kjeh rääh
The Police- Every Breath you take The Police- Every Breath you take
Tissiä Tissiä
catman catman
annas ku mä vähän autan annas ku mä vähän autan
ei heru ei heru
maanantai maanantai
Vegaanit kaupassa Vegaanit kaupassa
bröh bröh
Tisulit Tisulit
tärkeää työtä tärkeää työtä
Rakennusmies Rakennusmies
fingerpori fingerpori
herätys herätys
uwu uwu
reddit ei tykkää enää japanista reddit ei tykkää enää japanista
 946 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 13.03.2019 20:14:52
[ + 3 | ]

Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua.

[26272] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [552x517] [] []
tiedosto.jpg

peta

(6)  · 

homo

(633)
13.03.2019 20:22:09
#170740 [+-] Piilota Suosittele

Söin tänään lounaaksi ravintolassa paneroitua kanaa. Oli aivan helvekon hyvää.

Petalta kadotkoot rahat ja lakatkoot se vinkuna. Perkeleen jehovia nekin tyrkyttämässä...

[ 3 viestiä | ]