Ihana nainen Ihana nainen
kovat bileet kovat bileet
Ei hymyilytä enää Ei hymyilytä enää
kättä toisten taskuun kättä toisten taskuun
sienen alla sienen alla
vituttas varmaa herätä vituttas varmaa herätä
Pilves lomille :D Pilves lomille :D
Saatanan juutalaiset Saatanan juutalaiset
Perusnatsit Perusnatsit
Testi Testi
Pensan hinnan alentajat Pensan hinnan alentajat
Haamujengi hommissa Haamujengi hommissa
Saat mitä ansaitset Saat mitä ansaitset
Oon tää kissa Oon tää kissa
homopommi homopommi
isän hyvät neuvot isän hyvät neuvot
Ankka Ankka
Tapahtui Hapsilassa Tapahtui Hapsilassa
Turistit Turistit
Taxi Taxi
Nazis Nazis
bendele bendele
Kuumottaa Kuumottaa
työmatka taittuu lauleskellen työmatka taittuu lauleskellen
 827 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto, 24.07.2021 15:40:36
[ + 3 | ]

Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko

[55395] [20210724_144037.jpg] [2.09 MB] [3000x4000] [] []
20210724_144037.jpg

26.07.2021 09:58:38 | 09:59:32
#483931 [+-] Piilota Suosittele

>>483615
>>483623
Mä en tosiaan ymmärrä tuota joidenkin ihmisten vaatimusta siitä että perunalaatikko pitää kypsentää mössöksi, IMHO paras suutuntuma tulee kun kypsentää rauhassa 175c pari tuntia uunin alaosassa, laittaa lämmöt pois ja antaa hautua rauhassa loppuun.
Näin saa melkein kaiken perunasta palsternakan kautta bataattiin samassa astiassa sopivan kypsäksi niin että mikään ei rusahtele hampaissa tai mene mössöksi. Ihan protip jos tykkää pata- ja laatikkoruuista.

Mitä makuun tulee niin perunaa, porkkanaa, ruskistettua sipulia, hollantilaista tryffelijuustoa ja kunnon palvikinkun känttypala, munakerma päälle ja uuniin.
Kokki saa mokata pahasti ennenkuin noilla värkeillä huonoa ruokaa tekee. :)

31.07.2021 09:26:54
#485215 [+-] Piilota Suosittele

>>483952
Sellainen rapee paksu juustokuori?
Koitappa seuraavalla kertaa ripotella vähän korppujauhoja laatikon ja juuston väliin, estää juustoa sekoittumasta loodan nesteisiin niin siitä tulee oikeen sellanen kansi siihen päälle.

01.08.2021 22:15:56
#485632 [+-] Piilota Suosittele

>>485215
Täytyypi koittaa. Nyt on ollut niin kiireinen ja nälkäinen päivä että syön juuri eineslaatikkoa. Kohta varmaan menee toinen ja leipää, mutta hyvä vinkki ♥

[ 6 viestiä | ]