miten hullua tämä on.. miten hullua tämä on..
Laatikot on parhaita :3 Laatikot on parhaita :3
Pride juhlaa hotellissa Pride juhlaa hotellissa
Euforinen kissetin Euforinen kissetin
Chileläiset poliisipupperit Chileläiset poliisipupperit
Allahu SÄhlmän Haram Allahu SÄhlmän Haram
spooky spooky
virheilmoitus virheilmoitus
harjoittelee vain miten tappaa harjoittelee vain miten tappaa
Hard times birb Hard times birb
Olkaa valppaana ettei osu täyspotti kohdalle Olkaa valppaana ettei osu täyspotti kohdalle
Viheraho mässyt Viheraho mässyt
Turpaan tulee t. upi Turpaan tulee t. upi
höyrymekaanikko jäi jumiin höyrymekaanikko jäi jumiin
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Poks! Poks!
Skeletorin mukava päivä Skeletorin mukava päivä
sai sai
Rinne <3 Juncker Rinne <3 Juncker
ihminen vai kissa ihminen vai kissa
Viileää meininkiä Viileää meininkiä
Akkuun virtaa Akkuun virtaa
ei huomannut että joku katsoi ei huomannut että joku katsoi
Opettaja kaunehin Opettaja kaunehin
 1 061 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 15.03.2019 11:33:16
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 15.03.2019.

Paskasta hänet muistettakoon

[26310] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [948x516] [] []
tiedosto.jpg

laadukasta

 · 

paska

(483)  · 

uutinen

(51)  · 

toimittaja

(13)  · 

torttu

15.03.2019 11:50:06
#171239 [+-] Piilota Suosittele

Noh. Ei ole minulta pois jos joku kakkaa housuihinsa bussissa. Free press indeed. Ei pysty mitään kirjoittamaan kun se on jo poistettu.

15.03.2019 12:22:53
#171250 [+-] Piilota Suosittele

Veikkaan että juttu oli feikki. Bussiyhtiöstä ei mielestäni koskaan tullut tietoa että olisivat löytäneet kakkabussin, vaan että vain etsivät sitä. Itse toimittajat ovat myöhemmin vastanneet kyselyihin jutun todenperäisyydestä, että "kaikki löytyy siitä jutusta" ja että "jokainen tulkitsee sen itse".

Alkuperäinen juttu täällä:
https://ylioppilaslehti.fi/2013/02/yl-raportti-paskoimme-housuun-bussissa-turkuun/

30.07.2021 01:35:05
#484907 [+-] Piilota Suosittele

Sitä vihertävää voimaa ja nyt on taas hyvä olla. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan, millon tuo vittusaatana paskoo vaikka kahvilan tuolille.

[ 7 viestiä | ]