ergonomia ergonomia
tärkeä apuri tärkeä apuri
parsakaalitukka parsakaalitukka
velho velho
kala syö nakin kala syö nakin
rasismi rasismi
YLE uutisoi :D YLE uutisoi :D
börh börh
iltalukemista karhulle iltalukemista karhulle
Lääh puuh tyllerövittu Lääh puuh tyllerövittu
Addiktiot syövät miestä Addiktiot syövät miestä
väri loppu kesken väri loppu kesken
raivopää amine raivopää amine
lajilöytö lajilöytö
ihana nainen ihana nainen
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
PÖÖ PÖÖ
nakuankan kanssa postailu nakuankan kanssa postailu
takaisin intiaan takaisin intiaan
Tolppakävelyä Tolppakävelyä
Tissit Tissit
ei ehi ny ei ehi ny
rabs rabs
huuda tähän huuda tähän
 799 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 18.03.2019 12:07:08
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 18.03.2019.

Joko se ois Vallen vuosi?

[26445] [169740.jpg] [0.21 MB] [1080x1204] [] []
169740.jpg

valtteri bottas

 · 

bottas

18.03.2019 12:54:18
#172465 [+-] Piilota Suosittele

Toivottavasti. Muuten on samanlainen f1 ura kuin Kovalaiselle. Eli seuraavaksi mennään pikkutalliin ja siel körötellään joku vuos.

18.03.2019 13:14:05
#172468 [+-] Piilota Suosittele

>>172465 Vallella on jo sentäs 4 voittoa. Ja avauskisan perusteella se on vihdoinkin lopettanut sen nöyristelyn. Sitä ei muuten Kovalainen tajunnut tehdä koskaan. Mestaruuksia ei voiteta hymyilemällä.

18.03.2019 13:36:24
#172472 [+-] Piilota Suosittele

>>172468 Totta. Seuraavat kisat sen sit näyttää. Sekin tuli mieleen että olikohan se Hamiltonin auto edes tosiasiassa rikki vai pitikö joku selitys keksiä ku ei kulkenu :D

18.03.2019 19:24:04
#172648 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy toivoa, että pysyy taito, syke ja tuuri samalla tasolla koko kauden.

Nyt oli kyllä koko viikonlopun todella hyvää suorittamista - mutta nopein kierros kisan lopussa johtopaikalla... siinä olisi voinut helposti mennä salamannopeasti from hero to zero. Mutta ei mennyt ja VB77 oli viikonlopun superhero.

Vielä kun Kimi olisi jättänyt Haasit ja Renut taakseen ja ollut sen 2 sijaa parempi, niin puhdasta kultaa olisi ollut viikonlopun tylsä peräkkäinköröttely ilman kunnon ohituksia. Toki sija 8 Alfalla oli 14 karaatin kultaa sekin.

18.03.2019 21:58:31
#172753 [+-] Piilota Suosittele

>>172648 Hitto että pelotti se Valtterin se kommentti 26 pisteestä. :D Pelkäsin jo pahinta ku muistu mieleen viime vuosi, ja se että Albert Park ei anna virheitä anteeksi.

[ 8 viestiä | ]