Tisuli Tisuli
Vanhoja apuja viiksekkäitä Vanhoja apuja viiksekkäitä
Dat ass Dat ass
näin leikkaat parran näin leikkaat parran
Lada vinossa Lada vinossa
Pökäleet kelluu Pökäleet kelluu
iiris suomela iiris suomela
jouluporkkana jouluporkkana
pokemon ranskaksi pokemon ranskaksi
nyt selvitetään tää tässä nyt selvitetään tää tässä
HISS HISS
fast and furious karvia fast and furious karvia
survo mirri sisään survo mirri sisään
ottaisitko kuvan ottaisitko kuvan
vihreät vihreät
psyyke psyyke
Koiran pierut Koiran pierut
niin kauan oot ollu työtön niin kauan oot ollu työtön
Jokeri Jokeri
hyvät geenit bro hyvät geenit bro
aimbot aimbot
Tissi Tissi
lahjakass lahjakass
naisen kosketus naisen kosketus
 1 023 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]