kulli haarniska kulli haarniska
jonnet ei muista jonnet ei muista
turhapuro reinkarnaatio turhapuro reinkarnaatio
auto ajautui auto ajautui
Söpöä Söpöä
Kiintiö musta pitää olla Kiintiö musta pitää olla
eteläinen raksa eteläinen raksa
jos eksyt metsään jos eksyt metsään
Esittäydymme Esittäydymme
ragebait saksasta ragebait saksasta
rankka elämä rankka elämä
volleyball volleyball
Ok, ei suakaan näy mestoilla Ok, ei suakaan näy mestoilla
työturvallisuus työturvallisuus
pirates of the somalia pirates of the somalia
painopiste kohillaan painopiste kohillaan
Swasticar Swasticar
milläs tulit milläs tulit
Taikapöytä Taikapöytä
Kissa ja Purra helevettiin siitä! Kissa ja Purra helevettiin siitä!
mitähän tuohon sanois? mitähän tuohon sanois?
oksien leikkuuta oksien leikkuuta
kuorma sidottu kuorma sidottu
amin yashed amin yashed
 441 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 10.11.2025 17:14:48
[ + 0 | ]

kaljatakki

[84413] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [1178x1571] [] []
tiedosto.jpg

olut

(237)  · 

kalja

(270)  · 

takki

(19)  · 

kiina

(174)
10.11.2025 21:03:55
#726373 [+1] Piilota Suosittele

>>726369
Mhm, youtubessa pyörii monia kaljatakkeja joissa Soran vesileima. Ja vaikka tollanen ois oikeasti olemassa, voin vaan kuvitella kuinka vitun herkullista se kalja on puolen tunnin päästä. Hölskyy ja vaahtoo kokoajan kävellessä. Mielummin joisin pussikaljaa

10.11.2025 23:06:27
#726397 [+1] Piilota Suosittele

>>726373
Voihan tuo aito olla, mutta jos on niin turhin paska ikinä. Joko se on ihan saatanan kylmä pitää päällä tai juot jotain 20-30 asteista kaljaa. Ja vaikka se alkuun oiski kylmä ja kylmää, niin ei siinä ihan kauheen kauaa mee että kehonlämpö + ulkoa tuleva lämpö tekee siitä ihan vitun pahaa :D

10.11.2025 23:17:24
#726398 [+-] Piilota Suosittele

>>726397
Ja kuinka vitun monta litraa tollaseen menee ? Tosi järkevää kaataa kerralla 10 litraa kaljaa takkiin josta juot ehkä 2-3 litraa ennen kuin se lämpenee ja liikkumisen takia kuohut tuhoaa hiilihapot. Tosin vitun ihanaa varmaan vedellä tosta, koska mikään 2-3 litraa ei tohon takkiin ees riitä.

Muutenkin ne salatakit joita vois olla, tyyliin festareille tai jalkapallo-otteluun salakuljetettua kaljaa on paljon järkevämpi piilottaa 2-3 litran juomarakkoon ja imee sitä letkusta. Siltikään en usko, että tälläsessä viimeset huikat ois kovin maittavia, mut 100 kertaa fiksumpi idea kuin tuo takki

[ 5 viestiä | ]