>>176581 Ei ole. Ne on isonpia ja lyhythäntäsiä. Ja valkeenharmaita päältä. Ja mäyränmallisia. :3
Näyttää joltain mangustilta, kenties "slender mongoose", wikissä ei ollut suomenkielistä nimeä. Mangusteillakin, varsinkin näillä yksin elävillä, on kanssa vitut lopussa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
:Yes:
Avasi hanan
wakanda
Kiiiskotus :3
Feissarimokat - Amerimutt kokoelma
Palkintojen arvoiset tehosteet
taistelu reviireistä
afrikan talousnero
Taktinen
Afrikkalainen kaupassa
Kirahveja lumessa
Ballbuster
Tuli se leijonapatukkamainos mieleen
pukki afrikassa
Afrikan Jakke ja Sepi
tulitte väärälle asuinalueelle
Börh
tintti matkustelee
Saako näillä leikkiä?:3
Syy miksi neekereille ei pidä antaa mitään
Ruokatauko
Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä