Vaikka suomessa olisikin "red light" alue niin nämä sankarit valittaisivat kun eivät saa maksusitoumusta sinne, kun sieltä ei saa tarpeeksi nuorta ja neitsyttä jne raiskaamiset jatkuisivat.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Luontohavaintoja
meillä on tilaa
Mohammed Turaani
Ullatus
internetti 101
vieraslajitorjunta
Ryötsi
Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa