Kissapataa Kissapataa
Vassari Alden Vassari Alden
Uuniin Uuniin
Toivotaan parasta Toivotaan parasta
Työpaikka Työpaikka
Woke Woke
Jonnet ei muista tätäkään Jonnet ei muista tätäkään
Handjob Handjob
luuranko luuranko
Raskas ammatti Raskas ammatti
Kaikki menee aina pieleen :( Kaikki menee aina pieleen :(
Wrong Side of the Tracks (Finnish) Wrong Side of the Tracks (Finnish)
Cameltoe Cameltoe
näppituntumalla näppituntumalla
Vesku Vesku
pikku gangstabörh pikku gangstabörh
Melko sakeaa ryssiltä Briteissäkin. Melko sakeaa ryssiltä Briteissäkin.
Nykyajan treffailua Nykyajan treffailua
Kääpiöt opettelevat ihmistavoille Kääpiöt opettelevat ihmistavoille
Monenlaista mongertajaa Monenlaista mongertajaa
Kjäh Kjäh
Am I a joke to you? >:( Am I a joke to you? >:(
hyvä video hyvä video
tyronen ylläri tyronen ylläri
 647 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 20.04.2019 21:44:41
[ + 3 | ]

Ylväät pylväsbörheät :3

[28227] [kissatpylvaanpaalla.jpg] [0.11 MB] [600x1318] [] []
kissatpylvaanpaalla.jpg

shiro

(126)  · 

nora

(9)  · 

kissa

(5208)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1050)  · 

tolppa

(20)  · 

ulkona

(18)  · 

photobomb

(5)
21.04.2019 11:43:09 | 11:47:09
#191860 [+-] Piilota Suosittele

>>191834

Isäntä ja emäntä :3

...ja ylväs jälkikasvu ;3


Sen nyt näkee kilometrin päähän että Nora on Kuron äiti, mutta Shiron osuuden suhteen täytyy vain tarkkailla Kuron äidiltään perimänsä vilkkaan luonteen välistä pilkottavaa tasapainoisuutta zen-ilmeineen sekä byöreitä bosgia ja Shirolle ominaista alfa-henkistä olemusta, ja lisäksi uskoa Youtube-kommentoijia joiden aikakäsityksen mukaan Kuro oli kuvioissa ennen kuin Shirolle tehtiin ilmeisesti elämää vanhoilla päivillä helpottamaan tarkoitettu (varmaankin terveysnäkökohdat huomioon ottaen) toimenpide :3

Sitä paitsi kun Nora tuli kuvioihin vierailevana tähtenä, niin kuvissahan se just pyöri Shiron kanssa paljon ja pyörii edelleen. :3 Vaikka japania osaamattomana on vaikea sanoa mitään niin selvästi tuli vaikutelma että annetaan ymmärtää että tässä nyt on pariskunta kyseessä siinä määrin kuin börhkontekstissa on mahdollista ;3

Joskus vanhoissa kuvissahan näkyi että Shirolla oli (en tiedä kuka oli emo) pentu joka oli hänen turkkitoverinsakin, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui ;____; Kuro on kyllä komea bendele vaikka onkin perinyt äitinsä värityksen joka sekin on hieno :3

[ 2 viestiä | ]