dismember dismember
Pervitiinin vaikutukset Pervitiinin vaikutukset
Bed time. You coming? Bed time. You coming?
Yhden pysähdyksen taktiikka Yhden pysähdyksen taktiikka
Sisäministeri Sisäministeri
luuseri luuseri
reddit intellektuelli reddit intellektuelli
Kissa tikkaissa Kissa tikkaissa
Huomiokoira Huomiokoira
Ransu kys :D Ransu kys :D
Reich Reich
Japani Japani
stacy ray stacy ray
Perjantai Perjantai
rapatessa roiskuu rapatessa roiskuu
kikkityty kikkityty
Oulun siunaus Oulun siunaus
Everything went better than expected Everything went better than expected
JussiPussi JussiPussi
Haave ammatti Haave ammatti
Max Pain Max Pain
Hieno firma Hieno firma
Ihana nainen Ihana nainen
Väärinymmärretty Väärinymmärretty
 647 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 20.04.2019 21:44:41
[ + 3 | ]

Ylväät pylväsbörheät :3

[28227] [kissatpylvaanpaalla.jpg] [0.11 MB] [600x1318] [] []
kissatpylvaanpaalla.jpg

shiro

(126)  · 

nora

(9)  · 

kissa

(5208)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1050)  · 

tolppa

(20)  · 

ulkona

(18)  · 

photobomb

(5)
21.04.2019 11:43:09 | 11:47:09
#191860 [+-] Piilota Suosittele

>>191834

Isäntä ja emäntä :3

...ja ylväs jälkikasvu ;3


Sen nyt näkee kilometrin päähän että Nora on Kuron äiti, mutta Shiron osuuden suhteen täytyy vain tarkkailla Kuron äidiltään perimänsä vilkkaan luonteen välistä pilkottavaa tasapainoisuutta zen-ilmeineen sekä byöreitä bosgia ja Shirolle ominaista alfa-henkistä olemusta, ja lisäksi uskoa Youtube-kommentoijia joiden aikakäsityksen mukaan Kuro oli kuvioissa ennen kuin Shirolle tehtiin ilmeisesti elämää vanhoilla päivillä helpottamaan tarkoitettu (varmaankin terveysnäkökohdat huomioon ottaen) toimenpide :3

Sitä paitsi kun Nora tuli kuvioihin vierailevana tähtenä, niin kuvissahan se just pyöri Shiron kanssa paljon ja pyörii edelleen. :3 Vaikka japania osaamattomana on vaikea sanoa mitään niin selvästi tuli vaikutelma että annetaan ymmärtää että tässä nyt on pariskunta kyseessä siinä määrin kuin börhkontekstissa on mahdollista ;3

Joskus vanhoissa kuvissahan näkyi että Shirolla oli (en tiedä kuka oli emo) pentu joka oli hänen turkkitoverinsakin, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui ;____; Kuro on kyllä komea bendele vaikka onkin perinyt äitinsä värityksen joka sekin on hieno :3

[ 2 viestiä | ]