Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens Star Wars Episode XXIV: The Dong Awakens
kiva tehä töitä kiva tehä töitä
hän on teitä kaikkia älykkäämpi hän on teitä kaikkia älykkäämpi
vihdoinkin vihdoinkin
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
lauantai partyt!!! lauantai partyt!!!
syntymäoikeus syntymäoikeus
Larppaava punapää Larppaava punapää
Ruudinkeksijä Ruudinkeksijä
Talvi tulee ja laskettelukelit Talvi tulee ja laskettelukelit
oh dan oh dan
Kapteeni NN ja joulu Kapteeni NN ja joulu
HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666... HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666...
asd asd
wut? wut?
Kaupunkipuolustuksen perusoppi Kaupunkipuolustuksen perusoppi
Elä häirihe jos eijoo asijaa Elä häirihe jos eijoo asijaa
Perhoset siinä lepattaa Perhoset siinä lepattaa
Voihan nenä Voihan nenä
Luotettavaa tietoa Luotettavaa tietoa
Mahdollisesti Marionetti IRL Mahdollisesti Marionetti IRL
Clintonin virallinen twiitti Clintonin virallinen twiitti
pikku janoon pikku janoon
Intricate implication Intricate implication
 626 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 20.04.2019 21:45:59
[ + 2 | ]

Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3

[28228] [Screenshot_2019-04-20-??????.jpg] [0.41 MB] [600x2752] [] []
Screenshot_2019-04-20-??????.jpg

tora

(29)  · 

kissa

(5209)  · 

börh

(1051)  · 

kynnet

(14)  · 

teroittaa

 · 

terottaa

 · 

kynsiä

 · 

pölkky

(5)
21.04.2019 09:28:47
#191748 [+-] Piilota Suosittele

Ton takia niille pitää hankkia ne raapimistolpat jos eivät pääse ulkoilemaan päivittäin.

Pitäs vissiin Rontin kynnet taas leikata. Ei ne lumella tai jäällä niin kulu.

21.04.2019 10:01:22
#191780 [+-] Piilota Suosittele

>>191762
Kadut on ihan tyhjiä, mutta toi katolta tippunu kestää yli juhannuksen. Toiselta puolelta siivottu grillausta varten, ja jos lunta on ikävä, voi mennä aina lumenkaatopaikalle.

21.04.2019 12:21:12
#191906 [+-] Piilota Suosittele

>>191872
Tää on keskiluokkaisten aluetta ja 7km kaupungin lasketusta keskustasta, mut täällä on vähän tilavampaa. Lenkkipolkuja ja sillee :)

Mökillä on sit enempi tilaa.

29.11.2021 13:23:55
#521922 [+-] Piilota Suosittele

>>521620
Niistä on aikojen saatossa ollut hyötyä viljasadon puolustamiseen vielä tuhovoimaisemmilta eläimiltä. Vähän kuin koira, siitä on ollut ja on hyötyä hälyttimenä ja metsästyksessä sekä aseena.

[ 12 viestiä | ]