Death by snu snu Death by snu snu
Mestari kokki asialla Mestari kokki asialla
Tärkeimmät asiat viimeisenä Tärkeimmät asiat viimeisenä
Lepitauko Lepitauko
KKKFC KKKFC
Luukku 1 Luukku 1
Tony kertoo nyrkkeilyurastaan Tony kertoo nyrkkeilyurastaan
kaunista kaunista
Huhtasaari Huhtasaari
ihana tonttu tyttö ihana tonttu tyttö
paint joulukalenteri luukku 3 paint joulukalenteri luukku 3
säästin aikaa ja rahaa säästin aikaa ja rahaa
Posti se kulkee Posti se kulkee
Voima on hyvin kuuma hänessä Voima on hyvin kuuma hänessä
Pihvi Pihvi
Äijä Äijä
Veijo, mustalainen Veijo, mustalainen
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Hieno mies ja meloni Hieno mies ja meloni
Stukat pommittaa Stukat pommittaa
Suihkutteluja Suihkutteluja
Köyhä robotti Köyhä robotti
Lopeta! Haluun nähä! Lopeta! Haluun nähä!
vanha kunnon lastenkirja vanha kunnon lastenkirja
 899 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.16 MB, 1 tiedosto, 02.05.2019 22:19:24
[ + 4 | ]

Chink of the hill

[29041] [5a1fea9c.mp4] [1.16 MB] [480x272] [] []

kiina

(174)  · 

bussi

(89)  · 

yliajo

 · 

kuoli saatana

(7)
04.05.2019 03:56:38
#197729 [+-] Piilota Suosittele

>>197178
Mikähän se suuri ero näillä edes on. Koiraeläimiä molemmat. Onko villinä kasvanut oikeus syödä sitten, mutta hyville tavoille opettu on moraalitonta syödä. Voiko dingon syödä hyvillä mielin? Entä neekerin? En moralisoi, kunhan mietiskelen. En oo kettua syöny niin jätän muille sitten enemmän.

04.05.2019 14:53:49
#197880 [+-] Piilota Suosittele

>>197729
suuri ero näillä edes on.

Koiria on laaja kirjo, mutta ovat kaikki laumaeläimiä. Kettu ei ole.

Dingon ja neekerin voi syödä, mutta suosittelen ampumista ja polttamista tautien ja loisten välttämiseksi.

[ 6 viestiä | ]