sunnuntai sunnuntai
spelling bee spelling bee
temperamenttisia mustalaisia temperamenttisia mustalaisia
Tissit Tissit
pupukissa pupukissa
avoauto avoauto
rankemmat hautajaiset rankemmat hautajaiset
/tubetus/ ylilauta /tubetus/ ylilauta
Ric with sluts Ric with sluts
katuruokaa katuruokaa
gta5 modi gta5 modi
Ihana nainen Ihana nainen
It's not too soon It's not too soon
Suomen suurin ongelma Suomen suurin ongelma
lämpimässä lämpimässä
teki tiktok tanssin teki tiktok tanssin
Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla
migrosoft migrosoft
28 grammaa myöhemmin 28 grammaa myöhemmin
Liian pitkä vitun Digimummo, liian pitkä Liian pitkä vitun Digimummo, liian pitkä
auton pesu auton pesu
Boris ja hatsapuri Boris ja hatsapuri
ählämit pesettää autoa ählämit pesettää autoa
Tom of Finland mainittu! Tom of Finland mainittu!
 1 174 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.05.2019 12:32:20
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 06.05.2019.

Sotamaalattuna ja ilman

[29223] [0.jpg] [0.06 MB] [740x459] [] []
0.jpg

meikki

(19)  · 

päällä

(26)  · 

pestynä

06.05.2019 12:52:59
#198819 [+-] Piilota Suosittele

>>198815

Nuo huulet on kyllä hämmäntävät. Näyttää silti että pusukalaleikkaus on käyty tekemässä. Sitten rajataan ja kavennetaan huulet kapeiksi meikillä.

06.05.2019 21:25:49
#198951 [+-] Piilota Suosittele

>>198948

Onhan tuota koristelua käytetty maailman sivu.
Itsekin käytän kosteusvoidetta naamassa. Kajalia ja kasvomeikkejä menee vain tietyntyyppisille keikoille osallistuessa.

06.05.2019 21:31:13
#198956 [+-] Piilota Suosittele

>>198951
Jep. Ite en tajua miten kuvassa yllä oleva tälläys "huijaa" ketään, onhan se ilmiselvästi koko naaman peittävä maalaus, eikä enää edes erityisen ihmismäinenkään, plus valokuvafiltterit.
Sama kuin olisi joku punasininen kasvomaalaus, tämä vain sattuu matsaamaan ihonväriin. Silti ilmiselvä. :3

06.05.2019 22:58:56
#198993 [+-] Piilota Suosittele

>>198967

No tässä asiassa ei haittaa jos pienen pettymyksen tuottaa.
En ole ikinä gootti ollut. Parhaat meikit naamaan saa kuitenkin naisilta. Harrastuneisuutta kato.

08.05.2019 18:58:31
#199488 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole lähelläkään "radikaalein" ero. Koitan nyt sanoa nätisti, että tiedän naisen jolla on kontrasti tota vielä suurempi, siis tuon kuvan nainen on vielä nätti meikittä. Eräs noh... Petolinnun perse on samassa kylässä kerännyt mainetta sillä että aamuisin pelottanu kundit pois kotoaan, juurikin siis silloin kun meikit on lähteny.

Mä en vieläkään tajua, miten se nainen pystyy pelkillä meikeillä korjaamaan naaman joka näyttää siltä että se ois saanu 27 kertaa rautaputkesta. Huom! En kyseistä naista dissaa missään tapauksessa, vaan hänen meikkaustaitojaan haluan korostaa erityisesti. Kukaan meistä ei oo saanu valita mimmoseen kroppaan taikka naaman taakse me synnytään.

Ja sitten nää alfaurokset ja muut pellet (eli hevit ja ipat) saa pönkittää omaa itsetuntoaan ihan rauhassa :)

08.05.2019 22:49:02 | 22:50:27
#199529 [+-] Piilota Suosittele

>>199488

Hienot kyläpsykoosit siellä. Muuttakaa isompaan paikkaan niin ei tarvitse nussia toisianne koko ajan :DDDDDDDDDDDDD

Kyä te ootte pottupäität vai ketä?

[ 23 viestiä | ]