vasemmistoliitto vasemmistoliitto
Minä ainaki attelin^^ entä te Minä ainaki attelin^^ entä te
kissailua :3 kissailua :3
Vasemmisto lokakampanjoi perättömillä syytöksillä Vasemmisto lokakampanjoi perättömillä syytöksillä
canadiaanit luontaisessa elementissään canadiaanit luontaisessa elementissään
Mitä sä änkytät? Mitä sä änkytät?
ammattilainen ammattilainen
lintuvideoita :3 lintuvideoita :3
Höhö Höhö
Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia Niin paljon, ettei kaikkia voi ruokkia
Six feet under - A journey into darkness Six feet under - A journey into darkness
turri turri
purkki >:3 purkki >:3
Korpin taustakuva-matskua Korpin taustakuva-matskua
printteri printteri
venäjällä liikennesäännöt venäjällä liikennesäännöt
shaka shaka
Gay Gay
pissattaa ja oskettaa pissattaa ja oskettaa
Olispa kevät Olispa kevät
T-Rex mayhem and ronsu T-Rex mayhem and ronsu
Israel vs Palestiina Israel vs Palestiina
Vaviskaa! Vaviskaa!
ihana nainen ihana nainen
 889 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.05.2019 08:34:37
[ + 2 - | ]

Nykyään mustat vaan vie lahjat

[29262] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [654x672] [] []
tiedosto.jpg

suvakki

(153)  · 

ulina

(31)  · 

neekeripoika

07.05.2019 10:12:41
#199094 [+-] Piilota Suosittele

Suvakit ja kukkahattutädit vetävät kaikesta herneen nenään. Olisiko ollut pari vuotta sitten, kun suvakkilegioona öyhötti Stockmannin Tiernapojat-videosta ja koko Tiernapojat-perinteen lopettamista "rasistisena".

07.05.2019 13:15:28
#199123 [+-] Piilota Suosittele

Hollannissahan on mustapoikaperinnettä myös.

Mutta kun asiassa ollaan niin.
Lopetaan kaikki historia tuosta 2000-luvusta ja aletaan elämään sen mukaan.
Vaikka perinteet olisivat kuinka positiivissävytteisiä tai harmittomia.
Toki siinä pitäisi myös unohtaa nuo kansanmurhat, holokaustit, orjuuttelut ja niitä ei saisi enää ottaa aseiksi keskustelussa.
Your move suvacs...

07.05.2019 16:58:56
#199161 [+-] Piilota Suosittele

>>199123 Aivopesua vaan pitää alkaa jo lapsena antaa kaikille ettei yhdestäkään vaan tulisi rasistia tai omaa rotua tai isänmaatansa kunnioittavaa henkilöä.

07.05.2019 19:43:07
#199233 [+-] Piilota Suosittele

Ennen sanottiin suvakkeja hulluiksi ja suljettiin hullujen huoneeseen kuten homous oli sairaus ja passitus hullujen huoneelle. Voi niitä ihania aikoja.

[ 7 viestiä | ]