JYRYRR JYRYRR
Pihamenninkäinen Pihamenninkäinen
ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis
Kokoomus Suomen asialla Kokoomus Suomen asialla
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
mikki hiiri ja neekeri poika mikki hiiri ja neekeri poika
nyd sidden bojad nyd sidden bojad
tää ei o vissii aivo pesuu tai jotai tää ei o vissii aivo pesuu tai jotai
vuono gondola vuono gondola
Mikko Mallikas Mikko Mallikas
Poikuuden menetys Poikuuden menetys
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
kutsumattomia vieraita kutsumattomia vieraita
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Aku ja VKK Aku ja VKK
Facebook Facebook
ilmainen matka ilmainen matka
ihana nainen ja työmies ihana nainen ja työmies
Washbear Washbear
varg vs ernu varg vs ernu
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Hauskat kuvat Hauskat kuvat
teppo suuttuu auringolle teppo suuttuu auringolle
Nigga Nigga
 1 026 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto, 11.05.2019 00:42:10
[ + 10 - | ]

Papan korjaussarja

[29442] [papan-korjaussarja.png] [1.36 MB] [2389x756] [] []
papan-korjaussarja.png

papan

 · 

korjaussarja

 · 

fingerpori

(174)
11.05.2019 11:55:40
#200537 [+-] Piilota Suosittele

>>200429
Se on just sitä. Sentakia volmari tietää hinnatkin. Paitsi toki se on Gambina. Mutta lukeminen ei taida tän meijän tarinan sankarin vahvuuksiin kuulua.

11.05.2019 17:28:30
#200675 [+-] Piilota Suosittele

>>200537
:D
Kirjotusvirhe. En ole koskaan maistanut Gambinaa.

200444

hyvä krapulankorjaussarja on liuska tai kaksi sinisiä pameja, niinkö se oli? lähtee varmasti krapula

Ei muuten lähde vaikka vetäisit sen 2 liuskaa. Kokemusta on. Ne ei auta ollenkaan jos krapula on 5/5. Siksi en käytä niitä usein krapulantorjuntaan. Alkoholi on ainut mitä olen kokeillut mikä auttaa. Tänään oli 2/5 krapula. hain äsken kaljaa, ja ½-tunnin päästä vasta saan korkata ekan >:( En yleensäkkään käytä pameja juuri ollenkaan, mutta haen aina pillerit kun saa.

[ 6 viestiä | ]