Fingerpori Fingerpori
Rytmihäiriö - Osaako huora uida? Rytmihäiriö - Osaako huora uida?
Trumpin huolenpito Trumpin huolenpito
Tiedejuttuja 2 Tiedejuttuja 2
automaatio amk automaatio amk
Hyvää musiikkia Hyvää musiikkia
Pittääpi paikkansa, vitun konekuskit Pittääpi paikkansa, vitun konekuskit
mal 2 mal 2
You like that You like that
Niggers Niggers
Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia
Gay! Gay!
Kolme vuotta Kolme vuotta
anime anime
Yhteyttä häkkereihin Yhteyttä häkkereihin
Viikon Jonne palkinto Viikon Jonne palkinto
älä luovu toivosta älä luovu toivosta
Henny Harjusola ;D Henny Harjusola ;D
Alabamaneekeri Alabamaneekeri
Vogel - Night City Vogel - Night City
Abortti Abortti
börh börh
Darkwood fanart. Darkwood fanart.
Kulkukoirat - Topi Sorsakoski - Kari Tapio ja Reijo Taipale Kulkukoirat - Topi Sorsakoski - Kari Tapio ja Reijo Taipale
 803 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto, 19.05.2019 23:35:39
[ + 7 - | ]

päästäkää minut ulos >:3

[29742] [0.mp4] [0.92 MB] [960x540] [] []

kissa

(5203)  · 

laatikko

(131)
20.05.2019 20:24:54
#204223 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Niinpä ;____________________; >:3

Vakavasti puhuen; ehkä siksi että Mortilla olisi rennompi ja rauhallisempi elämä ja että, ottaen huomioon että kotona ei uskalla päästää liikenteen sekaan seikkailemaan, olisi hieman vähemmän mäy mäytä ;3

21.05.2019 18:43:12 | 22:45:35
#204547 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Käytännöllisyys-syistä. Tuli balliton sopraano-kissa. Sekarotuisen kotikissan ei tarvitsekaan lisääntyä, eikä kusta nurkkiin kiimassa. Se listojen ja karmien repiminen mikä tällä hetkellä tapahtuu kun pikku-prinssi haluaa jecutella riittää ihan hyvin.

:3

21.05.2019 19:30:42
#204577 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Niin hyvää börhserenadia korkealta ja kovaa :3

Biloille bassattu bendele ja börheä diiva ;3 Mutta hyväksyttäköön koska börh :333 Listat ja karmit ovat vain materiaa >:3

22.05.2019 19:47:08 | 19:48:10
#205066 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Listojen repiminen ja Puuha-Peten -tunnari (siksi että jälkimmäisestä oli postattu tänne tämä versio https://luolasto.org/m/20652) sekoittuivat börheästi päässäni ja syntyi kolme eri vaihtoehtoa :333

1)
Purku-Mortti kaiken purkaa

Purku-Mortti tietenkin :3


2)
Börhö-Mortti kaiken börhii

Börhö-Mortti tietenkin :3


3) (joka on hieman aggressiivisempi >:3 )
Kynsi-Mortti kaiken kynsii

Kynsi-Mortti tietenkin >:3


Riippuu mielentilasta mikä kuulostaa parhaalta ;3

Saattaa olla että olen hieman rasittunut, mutta kyllä se taas tästä :DDD Toisaalta börh ja hupsuttelu auttavat kaikkeen, börhhupsuttelusta puhumattakaan :3

[ 21 viestiä | ]