läppärin elvytys läppärin elvytys
Vihollinen Vihollinen
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Työmies-tupakka Työmies-tupakka
'Murica 'Murica
musti musti
Kissara Kissara
kurkku kurkku
Vuan on hyvvee piirakkoo Vuan on hyvvee piirakkoo
joku nigger myy kortsuja joku nigger myy kortsuja
kaiva kaiva
Hetkiä elävästä elämästä Hetkiä elävästä elämästä
turri turri
Tuhat Markkanen Tuhat Markkanen
Feministit ja krapula Feministit ja krapula
Näppärä Näppärä
Näppärä tyttö Näppärä tyttö
Videoita Videoita
Pojat on poikia Pojat on poikia
tietämätön tietämätön
makuupatja makuupatja
OG jauhojengi OG jauhojengi
Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin
Lähekkö kattoon mun undulaattia Lähekkö kattoon mun undulaattia
 1 075 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 20.05.2019 00:09:13
[ + 5 - | ]

Perus

[29744] [0.jpg] [0.08 MB] [656x960] [] []
0.jpg

suvakki

(153)  · 

tumblr

(13)  · 

ateisti

(11)  · 

satanisti

(7)
20.05.2019 05:47:20
#203943 [+-] Piilota Suosittele

>>203932
huomiohuora

Täp tää. Värjätään pärstä ja hiukset et pittää kattoo kahesti.
huomiohuora


Älä vaan edes katso sitä silmiin himokkailla loukkaavilla katseillasi :D

28.03.2020 17:16:01
#323742 [+-] Piilota Suosittele

>>323718
Satanismi nojaa siihen uskoon, että on Jumala. Ei ole mitenkään ateistista. Ei edes agnostista. Oon ollu ryyppäämässä Azazelin Tähden jätkien kanssa liian monta kertaa.

28.03.2020 17:17:52 | 17:21:15
#323744 [+-] Piilota Suosittele

>>204132
Kyllä se vähän on se perusta. Ei voi uskoa Saatanaan ilman Jumalaa. Saatanan palvonta on ihan vitun edgy-touhua kyllä. Mutta jos Nefastoksen kirjoja vaikka lukisit niin ehkä ymmärtäisit paremmin. (En muuten ole lukenu vaikka on hyllyssä)

28.03.2020 19:25:28
#323822 [+-] Piilota Suosittele

>>323744
toistan että ateistinen satanismi on ihan normikamaa enkä aio väitellä tosiasioista ikäänkuin niissä olisi jotain epäselvää
googlaa vaikka jos aihe kiinnostaa mutta miksi haluaisit tehdä niin kun uskonto on kaikin puolin pitkästyttävää

eikö ketään muuta häiritse aseksuaalinen lesbous?

29.03.2020 03:56:27 | 03:59:05
#324025 [+-] Piilota Suosittele

>>323766
>>323822
Noh nämä on nyt näitä semanttisia asioita. Kristinuskoa vastustetaan ja trollataan sillä Saatanan käsitteellä. Yksilön merkitystä korostetaan ja otetaan siihen mukaan aika vahvasti mukana oleva okkultismi. Sinällään ei ole mitään personifikoitua jumaluutta kuin abstraktilla tasolla, mutta sinällään se on vahvempaa kun jokainen on tekemässä itsestään jumalaa.

Lisään vielä, että perus satanisti osaa raamatun paremmin kuin tavallinen kristitty ja usein on ironista kuinka paljon se on osana heidän elämäänsä vaikkakin negatiivisena, mutta ohjaa silti paljon käyttäytymistä.

23.04.2020 15:50:57 | 15:52:53
#335296 [+-] Piilota Suosittele

>>335260
Juu, kyllä. Aloin selittämään huonosti. Tosi on, etten ihan ole päässyt näiden satanistikavereidenkaan kanssa niin pohjallisiin asioihin. Mutta se on kiva periaate, että mitä vaan saa tehdä kunhan ei aktiivisesti satuta muita. Sitten on niitä, jotka on satuttanu itseään niin paljon, että ei tiedä enään missä se raja menee ja niitä, jotka kokee olevansa muiden yläpuolella. Sekasta sakkia.

[ 18 viestiä | ]