Märkää Märkää
Homo Homo
Pulushakki ja Pyhä Sanna Pulushakki ja Pyhä Sanna
Riikan ja Sannan ero Riikan ja Sannan ero
Naistenpäivä media Naistenpäivä media
Teams Teams
Taidetta Taidetta
Sanna Marin - kuvakommentti Sanna Marin - kuvakommentti
torilla tavataan torilla tavataan
Olli joi kaljaa Olli joi kaljaa
huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa? huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa?
Tehoa löytyy Tehoa löytyy
Kahvitilaus Kahvitilaus
Viheltää Viheltää
Japani Japani
Ihana nainen Ihana nainen
Mega milk, bigger and better Mega milk, bigger and better
Autonkorjausta Autonkorjausta
Espoolaismies Espoolaismies
Ihana mies Ihana mies
monikulttuurisuus on rikkaus monikulttuurisuus on rikkaus
Ismon Kirotut Lempikeksit - AIH-OIH Disco Ismon Kirotut Lempikeksit - AIH-OIH Disco
ampiais kikkeli ampiais kikkeli
sinulle on postia sinulle on postia
 777 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 10.06.2019 10:51:59
[ + 4 - | ]

"Me voitettiin!"

[30570] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [606x600] [] []
tiedosto.jpg

nauru

(89)  · 

huutista

(26)  · 

lotto

(11)
10.06.2019 11:44:04
#212421 [+-] Piilota Suosittele

Vaikee kyllä sanoa että mitä kävis jos voittas lotossa miljoonat. Kyllä se raha varmaan sen verran meikäläisen pilais, että siinä jäis emännät ja ystävät nopeesti. Tälleen köyhänä sitä vaan joutuu olemaan mukava kaikille :D

01.09.2019 03:49:02
#242251 [+-] Piilota Suosittele

>>212421 Ite ainakin sijottaisin, töissä silti kävisin mut en kyl vippais kenellekkään paskaakaan ellei sit olis tyyliin hengenhädäs koska muuten siitä tulis tapa

[ 4 viestiä | ]