Nicki minajin uusin musavideo Nicki minajin uusin musavideo
Kukkea kerrosbörh :3 Kukkea kerrosbörh :3
Kyllä isi osaa Kyllä isi osaa
poliittinen kompassi poliittinen kompassi
Ikuinen kakkonen Ikuinen kakkonen
Luolaston tuoreimmat mediat Luolaston tuoreimmat mediat
Olisit kuunnellut isääsi Olisit kuunnellut isääsi
Kissakuvia Kissakuvia
False Positive - Last-Ditch (4/?, korjattu) False Positive - Last-Ditch (4/?, korjattu)
Asuntoveneen omistaja Asuntoveneen omistaja
eläinkokeilua eläinkokeilua
Gravy bloat Gravy bloat
Pizzakuski toimittaa Pizzakuski toimittaa
pala historiaa pala historiaa
Setämiesten voimafantasiat Setämiesten voimafantasiat
Uskovaiset on kyllä maailman tyhmimpiä ihmisiä Uskovaiset on kyllä maailman tyhmimpiä ihmisiä
Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta
Maistuis varmaan sullekki Maistuis varmaan sullekki
:o :o
On ne tyhmiä! On ne tyhmiä!
Dappelu :3 Dappelu :3
Tassukarhu Tassukarhu
Loistava päivä tulossa Loistava päivä tulossa
Finnburger Finnburger
 811 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.58 MB, 1 tiedosto
13.06.2019 17:42:05
[ + 1 | ]

Jos Turppi ois pitkä

[30703] [tiedosto.mp4] [1.58 MB] [400x400] [] []

koripallo

(29)  · 

pituus

 · 

pitkä

(33)  · 

mies

(576)  · 

pituusero

16.06.2019 14:05:17
#214647 [+-] Piilota Suosittele

>>214645
Jos vakavasti puhutaan, niin sormien käytöllä on hyvin palon merkitystä. Otetaan esimerkki, seurustelin jonkun aikaa erään kosmetologin kanssa. Se halusi (pakottamalla vaati) että käyn siellä kauneus salongissa/laboratoriossa käymässä. Istuin penkkiin ihan pihalla mikä juttu tää on.

Lopuks kun se oli puristellu mustapäät jne naamasta, ni kännyin ja kysyin et oikeesti näytä mulle ne työkalut mitä sä käytit? Muija nauro et ihan kuule sormilla tein, ei ollu mitään työkaluja.

Mä edelleen mietin, millä vitulla se onnistu pelkin sormin saamaan ne kaikki tunteet kasvoissa aikaan. Todella hankala selittää, vissiin ne tajuu jotka on joskus käyny kosmetologilla. Ajattelin vaan, kuinka näppärät neki sormet ois -shrughs shrughs- jossain muualla <.<

[ 10 viestiä | ]