Sinänsä tuo operaatio ei isommin vaikuta siihen, että omaa maata ei ole saatu takaisin, mutta aiheuttaa se kivasti hämminkiä sitten muualla. Sotkee jo valmiiksi sekaisin olevaa pakkaa kivasti ja pahimmillaan aiheuttaa levottomuutta sellaisissa ihmisissä, jotka ovat sotaa tähän astikkin tukeneet, kun eivät oikeasti ole sen seurauksista joutuneet kärsimään.
Siinä mielessä pakkovärväyskään ei välttämättä ole realistinen tapa toimia, kun jo nyt sitä vältellään asumiskeskuksista ja lähistöltä. Moskovalaisen kun saa heräämään ikävään kolinaan katossa, niin sekin rupeaa vaatimaan selityksiä, joita ei ole antaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
hyvin menee
Työt on tehtävä vaikka palkanmaksajat lykkää horsmaa
Pojat kansan urhokkaan mi Ukrainan mailla pesukoneita ryösti
intia
täällä mitään miinoja ole
hyvää: kakkaa
Eläköön Neuvostoliitto!
slava ukraini!
Rjyssän danggi sjanoo pjoks
Simo Häyhä
Matkalla Kurskiin
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet