Kelaus aika Kelaus aika
salamyhkäinen :3 salamyhkäinen :3
Leipää Leipää
battis battis
Toiveet toteen Toiveet toteen
Aatun pelihetki Aatun pelihetki
Suojatie kehitysmaassa Suojatie kehitysmaassa
Päässä kohisee Päässä kohisee
Kun Konfederaatio pelasti raskaana olevan Anne Frankin natseilta Kun Konfederaatio pelasti raskaana olevan Anne Frankin natseilta
lapsi ystävällinen lomanvietto paikka =) lapsi ystävällinen lomanvietto paikka =)
Improvisoi, sovella, nujerra Improvisoi, sovella, nujerra
Nukkumatti kusipää homo Nukkumatti kusipää homo
Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
myynti ilmotus myynti ilmotus
Sipilän juhlat Sipilän juhlat
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
internetti 101 internetti 101
Tuntematon vegaani! Tuntematon vegaani!
Facebookki-laulu Facebookki-laulu
Pekka Pouta ja ystävät Pekka Pouta ja ystävät
Kuvakommentti Kuvakommentti
Videokokoelma Videokokoelma
Nyt tulee hyvää kuvaa Nyt tulee hyvää kuvaa
Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa
 1 163 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 05.03.2022 16:50:17
[ + 6 | ]

Repo luolaston viimeaikaisen käsittelyn jäljiltä

[62403] [187059.png] [0.99 MB] [750x999] [] []
187059.png

repostnik

(20)  · 

ryssä

(246)  · 

ukraina

(182)  · 

petturi

(7)
05.03.2022 17:55:07
#552591 [+-] Piilota Suosittele

>>552587 Ihanko tosi? En tiedä mitä sanoit, mutta toivottavasti minulle ei käy samoin. Kuva on mielestäni toteava, ei syyttävä eikä henkilöön kohdistuvaa vittuilua.

05.03.2022 18:22:46
#552603 [+-] Piilota Suosittele

>>552591
Tuli kyselyä, että kummasti nyt takki kääntyi, vaikka kovasti on ylistänyt Krimin valtausta ja vielä viikko sitten näiden uusien alueiden liittämistä äiti Venäjään.
Tuli sitten kerrottua, että kannattaa vilkuilla olkansa yli tuollaisten puheiden jälkeen. Joku saattaa vaikka kyydittää ryssiin.

06.03.2022 23:42:36
#553005 [+-] Piilota Suosittele

Jos Ukraina haluaa tukea niin kannattas nämä hommat jättää venäläisille. varmana vituttaa mutta hillittävä tunteet nyt.

06.03.2022 23:50:22
#553008 [+-] Piilota Suosittele

Mähän oon jo monesti kertonut vastustavani tätä ns. erikoisoperaatiota aivan täysillä. Oon myös tuonut kantani julkisesti esiin omalla nimelläni venäläisessä sosiaalisessa mediassa, että miljoonan ruplan sakkoja tai 3-15 vuoden vankeutta on ilmeisesti odotettavissa jos erehdyn menemään Venäjälle vielä nykyhallinnon aikana.

Enkä sitten muuten oo ilmiantanut ketään mistään, näinä surkeina aikoina on ihan ymmärrettävää että kommenteissa voi kiehua yli. Mutta älkää kuitenkaan tulko tappamaan tai pieksämään mua, pliis?

06.03.2022 23:53:25
#553011 [+-] Piilota Suosittele

>>553009

Antaisi edes sitten vaikka kuukauden pari bannia, siitä oppii jos on oppiakseen. Mutta jos antaa ikibannin ja peruu sen pari tuntia myöhemmin, niin sama meno jatkuu

06.03.2022 23:53:45
#553012 [+-] Piilota Suosittele

>>553008 vanhuksella läikkyny näemmä kossu yli niin pitäny silmittömästi alkaa riehumaan. Mut kandee kans sunki varoa mitä sanot. Oha tuo ollu tiedossa että venäläis tutkija tyyppinen oot enemmän etkä välttis putinin kannattaja.

[ 19 viestiä | ]